prijzen

2shiny

V.I.P. Member
Daar WW enkele producten van CG niet heeft ( verstaanbaa uiteraard) die ik tch cht ens wil proberen, was ik even aa he kijken op chemicalguys.be, en het viel me op dat de producten daar duurder waren da op WW... hoe is dat nu mogelijk...
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Maar daarin tegen zijn er producten van oa Carpro in het buitenland stukken goedkoper dan hier.
Het is maar net waar en hoe je zoekt.
Dit geldt niet alleen voor WW hoor. Ook voor die andere firma in nederland.
Ik weet niet hoe dat komt. Verzendkosten zijn meestal wel duurder, maar ik heb toch vaak grote bestellingen en ben ik toch nog véél goedkoper.
 

2shiny

V.I.P. Member
Ht waren o.a. de producten
Bare bones
Glassworkz optical clarity glass cleanr, tenzij deze echt niet veel vrscil uitmaakt met de streakfree of de signature glass cleaner

De ecosmart RTU, maar niet meteen een volledige gallon :)
E ik had intersse in de Prof Mr wash pad. Tenzij hier een goed alterntief is natuurlijk.
De rest vind ik allemaal bij WW :)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Gaan we gewoon voor zorgen, overigens zou ik persoonlijk in plaats van de washpad kiezen voor de Microfiber Madness Incredisponge.
 

2shiny

V.I.P. Member
wow, dat is nog eens service!
ja, had er ook al aan gedacht aan de incredisponge. Maar heb ooit met een gewone tbone spons gewerkt, en helemaal noet tevreden.
 

2shiny

V.I.P. Member
Ja, heb er naar gekeken. Maar ik heb nu ook 2 chenille asmitts van poorboys, maar ik gebruik die altijd als een pad. Ik steek er nooit mijn hand in. E ik verkies dan om voor een pad te gaan, omdat ik nog steeds denk dat die elastic mouw krassen maakt als je de mitt als pad gebruikt.
Ik had ook al zitten kijken naar de nieuwe incredipad ook
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ik steek er nooit mijn hand in.

Precies @2shiny......doe ik ook nooit, die zitten ook vaak veel te strak, waardoor als de mitt zeiknat is je hem er al helemaal niet af krijgt.........:mad: Bovendien denk ik ook dat deze stugge band krassen kan veroorzaken, dus knip ik hem er vaak af tot voor de stikzijde, net als die labeltjes die aan de microfiberdoeken zitten...............:)
 

2shiny

V.I.P. Member
daar had ik nog niet aan gedacht. Maar wil ook niet dat mn mitt uit elkaar valt :D
daarom voor de pad gaan. En de CG mitts en pads zijn van goede kwaliteit. Maar MM zal wel zeker beter zijn.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Precies @2shiny......doe ik ook nooit, die zitten ook vaak veel te strak, waardoor als de mitt zeiknat is je hem er al helemaal niet af krijgt.........:mad: Bovendien denk ik ook dat deze stugge band krassen kan veroorzaken, dus knip ik hem er vaak af tot voor de stikzijde, net als die labeltjes die aan de microfiberdoeken zitten...............:)
Labels moet je juist niet eraf knippen, dan blijft er namelijk vaak een heel naar scherp randje zitten. Bij de meeste doeken kun je de labels er gewoon aftrekken...
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Labels moet je juist niet eraf knippen, dan blijft er namelijk vaak een heel naar scherp randje zitten. Bij de meeste doeken kun je de labels er gewoon aftrekken...
Òf, de in mijn ogen, beste doek nemen; de CarPro BOA's. Daar zit geen label aan;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan