Raypelsteelje kan het zich voorstellen.

Kilometervreter

überspammer
Het belerende toontje, is dat wel de manier?

Tot op heden 98% relaxte mensen, leuke topics en een prima ongedwongen sfeer.
Ik laat mijzelf niet uit de kast lokken.

En laat m’n fiets nog even staan.
Misschien een idee om te gaan poetsen.

Fijne dag.
Komt wel goed Ray, gewoon lekker je eigen ding doen en lekker een beetje aan je auto porrelen.
Ik weet niet niet wat er op dat andere forum gebeurd is want daar kom ik eenvoudig niet meer omdat ik dat niet leuk meer vond.
Ik wil het niet weten ook trouwens :).
 

Raypelsteeltje

New Member
Komt wel goed Ray, gewoon lekker je eigen ding doen en lekker een beetje aan je auto porrelen.
Ik weet niet niet wat er op dat andere forum gebeurd is want daar kom ik eenvoudig niet meer omdat ik dat niet leuk meer vond.
Ik wil het niet weten ook trouwens :).

Dont give it another thought!
I dont!

Nou ik kan dus ff niet wachten op een wolkendekje.
Dan kan ik m’n dap eens op een of twee paneeltjes laten “porrelen” :)
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Leuke binnenkomer op een ander forum dat zich bezighoudt met detailen.
Ik heb je op het 'elitaire' forum bezig gezien en ik ga er maar vanuit dat je toon hier wat gematigder is.

Toch welkom.
Hij heeft hier nog geen verkeert woord gezegt.
Maar ik had hier op dit forum ook wat “ opstart” problemen. Sommige mensen hier op het forum zijn nu eenmaal snel op hun teentjes getrapt.

Hey @Raypelsteeltje ; als mensen vragen aan je om te gaan fietsen, bedoelen ze eigenlijk dat ze je gaan negeren. Doen ze bij mij ook. Niks van aan trekken en inderdaad je eigen ding doen.

Jij hoeft geen vitrinekasten vol met waxen van + €100,- . Prima.
Je geeft aan dat je ook geen 100% strakke auto verwacht, ook prima.
Maar zoals @Stefan al aangeeft zijn er hier mensen ( waaronder ik) die er wel veel kennis en geld aan uitgeven om hun auto “mooi “ te houden.
Als jij die mensen in hun waarde laat, zullen zij dat bij jou ook doen en zal je best genoeg tips krijgen hier op het forum.

I’ll rest my case:D:D:cool:

Ps. Leuk bmw’tje ( ik hou niet zo van bmw:p)
 

Kilometervreter

überspammer
@Raypelsteeltje voor zover ik weet is hier 1 moderator op het forum die als het nodig is je wel iets laat weten.
Het kan toch niet zo zijn dat elk lid kan bepalen wat de ander mag schrijven toch? :D:D
Nogmaals zoals al eerder gezegd als jij mensen in hun waarde laat zullen zij jou dat ook laten.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
@Raypelsteeltje voor zover ik weet is hier 1 moderator op het forum die als het nodig is je wel iets laat weten.
Het kan toch niet zo zijn dat elk lid kan bepalen wat de ander mag schrijven toch? :D:D
Nogmaals zoals al eerder gezegd als jij mensen in hun waarde laat zullen zij jou dat ook laten.
Waarbij ik wel wil stellen dat als de moderator je iets laat weten je over het lijntje bent gestapt en al het krediet direct is verspeeld. Ik weiger hier een beetje politieagentje te gaan spelen dus als ik ingrijp dan is het echt te laat.
 

Kelvin

Active Member
Wow wat blijft dat toch een mooie wagen die E30 ! Welkom, rij zelf als weekendwagen met een e36 en daar is zeker ook nog veel werk aan. Wat het wel nog plezant maakt en resultaat van krijgt van alles wat je eraan doet. Ben super fan van Larry (Ammo Nyc) vooral de manier waarop hij het uitlegd. Maar gaat soms ook wel wat te ver. Ben benieuwd als je de wagen een keer gepolierd hebt :D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan