Guido1985
Active Member
Goedemiddag,
na lange tijd van afwezigheid (stukje intresseverlies div fora) weer een post van mijn zijde.
Het detailen staat laatste tijd op een wat lager pitje, nu met een ander project bezig wat niet direct helemaal met detailen te maken heeft.
Begin dit jaar een w210 e50 amg gekocht die (zoals de meeste 210’s) niet opperbest was.
Dit chassis staat vooral bekend om de vele plekken roest. Deze is daarop ook geen uitzondering.
Na een tijdje nagedacht te hebben wat met deze auto te gaan doen besloten tot een volledige restauratie.
Niet iedereen begreep mij dat ik hiertoe overging omdat de auto er (aan de buitenkant) best oké uitzag.
Ik vondt het zelf een project dat de moeite waard is omdat dit het einde van het zelfstandige AMG tijdperk was.
Vandaar dat hier een wat kleinere oplage van 2870 stuks van gebouwd is 96’ en 97.
Hierna werdt deze opgevolgd door de 55er amg en hier zijn er 13.000 van.
na flink wat uurtjes demontagewerk is de auto nu klaar om naar de straaler te vertrekken. hier nog wat plaatjes bij het praatje.
Mocht iemand vinden dat dit project hier niet thuis hoort hoor ik het graag.
zou leuk zijn als er mensen tips en suggesties hebben m.b.t. Tot het opknappen van: verweerd en geoxideerd aluminum.
Verweerde geanodiseerde delen zoals raamlijsten en sierdelen, kunstoffen vinyl en ga zo maar verder.
Verweerde sierlijsten.
Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van de vorderingen.
Mocht iemand goede tips hebben schroom niet en gooi ze in de groep.
groet Guido
na lange tijd van afwezigheid (stukje intresseverlies div fora) weer een post van mijn zijde.
Het detailen staat laatste tijd op een wat lager pitje, nu met een ander project bezig wat niet direct helemaal met detailen te maken heeft.
Begin dit jaar een w210 e50 amg gekocht die (zoals de meeste 210’s) niet opperbest was.
Dit chassis staat vooral bekend om de vele plekken roest. Deze is daarop ook geen uitzondering.
Na een tijdje nagedacht te hebben wat met deze auto te gaan doen besloten tot een volledige restauratie.
Niet iedereen begreep mij dat ik hiertoe overging omdat de auto er (aan de buitenkant) best oké uitzag.
Ik vondt het zelf een project dat de moeite waard is omdat dit het einde van het zelfstandige AMG tijdperk was.
Vandaar dat hier een wat kleinere oplage van 2870 stuks van gebouwd is 96’ en 97.
Hierna werdt deze opgevolgd door de 55er amg en hier zijn er 13.000 van.
na flink wat uurtjes demontagewerk is de auto nu klaar om naar de straaler te vertrekken. hier nog wat plaatjes bij het praatje.
Mocht iemand vinden dat dit project hier niet thuis hoort hoor ik het graag.
zou leuk zijn als er mensen tips en suggesties hebben m.b.t. Tot het opknappen van: verweerd en geoxideerd aluminum.
Verweerde geanodiseerde delen zoals raamlijsten en sierdelen, kunstoffen vinyl en ga zo maar verder.
Verweerde sierlijsten.
Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van de vorderingen.
Mocht iemand goede tips hebben schroom niet en gooi ze in de groep.
groet Guido