Review Surf City Garage Barrier Reef

Cavemania

V.I.P. Member
Heel goed Stefan, heb je in ieder geval voorraad. Ze willen nog wel eens uitverkocht raken bij de distributeur en dan duurt het weer maanden voor ze weer leverbaar zijn. Het is voor mij sowieso een wax die in mijn assortiment blijft.
 

JM A7

Active Member
Vanochtend bestelling van Waxworld binnen gekregen; surf city garage Barrier Reef Wax, 2 emmers met grit, trimrestorer van PB, 2 MF Pads en nog wat klein grut. Na een intensieve dag, even ontspannen. Motorkap 3 stappen gepolijst, BH en wax. Met de MF pad (oranje) en veloce grof gepolijst en had nauwelijks stof. De wax brengt zich makkelijk op, curen naar believen en uitbuffen gaat heel makkelijk, ondanks dat de wax heel vet is. Resultaat is op dit moment top; heel slick en fantastische wetlook. Dit is inderdaad 'n blijvertje!
 

Kilometervreter

überspammer
Vandaag een buitje op de barrier reef....
Beading en sheating dik in orde! Helaas geen camera bij me maar dat komt nog wel goed!
 

JM A7

Active Member
Na enkele weken SCG barrier Reef in het bezit en gebruikt te hebben, blijf ik enthousiast. Voorheen gebruikte ik na iedere wasbeurt OD+ van PB om de auto even na te lopen, maar met hetzelfde gemak doe ik nu even een rondje met deze wax en is het resultaat duurzamer en mooier dan met QD+. Door bovendien de wax zo dun mogelijk op te brengen (met de bijgeleverde, grote pad slechts de wax 'aaien') neemt de hoeveelheid in het blik nauwelijks af. Hiermee tevens gezegd dat ik de werkelijke standtijd niet belangrijk vind.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan