's kijken wat we nog van de IX35 kunnen maken..

Tim Goris

Active Member
Ik poets nu ongeveer een jaartje en zo als de meeste begonnen met een goeie was beurt en van lief en leed dit uit gaan.breiden met foamen, kleien, waxen en nu als laatste aanwinst sinds een paar maanden een dap 900v3.

Hier alvast wat foto's van de huidige staat en zal proberen dit aan te blijven vullen met de volgende stappen...

Tot nu toe ben ik alleen nog maar aan het wassen en kleien toe gekomen maar komende. Week ook voor t eerst de dap er op na 8 jaar weer en wind...

Overige probleem puntjes zijn steenslag en wat diepere krassen Maar eerst de gehele auto eens doen en dan op de details eens gaan richten..
 
Laatst bewerkt:

Tim Goris

Active Member
DSC_0180.JPG DSC_0182.JPG DSC_0185.JPG DSC_0184.JPG DSC_0183.JPG Hierbij alvast wat plaatjes van hoe tie er nu bij staat, niet slecht maar kan altijd strakker!! Ben alleen bam dat ik met sommige puntjes toch rekening moet houden dat tie nou eenmaal 8 jaar oud is..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SLK

Tim Goris

Active Member
Gisteren gewassen met Cg cleanslate, daarna kleien met Dodo Juice Supernatural detailing clay en spray and wipe van poorboy's. Klaar om vandaag de eerste keer de dap aan t werk te zetten en me zelf, na de test spot uitgekomen op Orange pad met menzerna hc400. Na 2,5 uur was de klus geklaard en moest ik helaas gelijk aftoppen met reload, had liever nog een finish van 3500 gedaan en of Black Light maar de tijd was helaas op en komende dagen helaas weinig tijd..

Maar al zeg ik t zelf, t resultaat valt niet tegen voor de eerste keer. Van dicht bij kan er nog een hoop gewonnen worden maar dat is voor een volgende keer.DSC_0227.JPG DSC_0229.JPGDSC_0226.JPG DSC_0228.JPG
 

Bijlagen

  • DSC_0224.JPG
    DSC_0224.JPG
    68,1 KB · Weergaven: 0

Nieuwste berichten

Bovenaan