Zie dat m'n laatste update alweer 2 maanden terug is , dus tijd om ff wat stof af te blazen.
Nadat de bus een frisse neus had gehaald is die weer binnen gezet. Alleen nu met de neus eerst en zo ver mogelijk naar achter toe.
De reden is dat ik me eerst met de laadruimte bezig zou gaan houden en heb nog een aantal andere dingen tussendoor te doen. En zo heb ik vooraan de meeste ruimte.
En ben ik eerst begonnen met het schoonmaken van de laadruimte. Wat APC en wat borstels voor op de accutol en gaan....

Enja , hier knapt het al aardig van op.
En meteen alle gaten in de vloer ( waar de bouten zaten ) met popnagels en ruitenkit dichtgemaakt.
En het waren iets van 80 popnagels.....
Vervolgens met wat latjes een raggelwerk gemaakt en de ruimtes er tussenin geïsoleerd.
En een vloertje erin.
En is er een deels tijdelijke tussenschot geplaats.
En heb ik een originele 3zitsbank van mk2 kunnen vinden.
En deze erin gezet ( nog even los om te passen).

En niet echt tevreden. Door de kromming in de leuning staat die wat ver naar voren naar m'n zin en heb aan beide zijden erg veel ruimte naar de deuren....
Dus na wat denken en twijfelen besloten een andere bank te nemen.
Deze is afkomstig van een 2018 Transit chassis dubbelcabine. Dus deze erin gezet om te passen.
En deze staat precies pas tussen de stijlen en de rugleuning is wat rechter, dus meer beenruimte. En deze heeft 4 zitplaatsen en ook voor alle 4 een 3puntsgordel.
Dus deel van de vloer er weer eruit en ruimte gemaakt, want moet een steen maken aan de frame van de bank zodat ik hem vast kan maken aan de vloer. En ook begonnen aan de tussenwand , deze staat nu iets verder naar achter.

Alleen nu kan ik even niet verder met de bank , want de steunen moeten worden gelast aan de frame. Kan zelf wel aardig lassen, maar dit laat ik door iemand anders doen die dit wat beter kan. Alleen heeft die nu even geen tijd. En ik laat hem ook meteen de frame van de voorstoelen aanpassen voor de recaro stoelen.