RST-Smurf
V.I.P. Member
En omdat het deel achterin nu even een beetje stilstaat. Dus bus weer gedraaid.

En gaan we beginnen aan project vooras en rembekrachtiging.
Dus de vooras op de werkbank gezet. En het ergste vuil eraf gehaald en begonnen met het demonteren van de delen.




En meteen gecontroleerd hoe het met de fuseepennen is, zit geen speling op. Dus goed doorsmeren, draaien en weer smeren en zo doorgaan tot het oude vet er zo goed als mogelijk uit is en de pen soepel kan bewegen.


1 zijde ging vrij makkelijk, allen de andere ging het doorsmeren zwaar. Dus besloten om de fuseepennen te vervangen. Dus eerst de oude berging eruit slaan.


En dan de afdekdop boven en beneden eraf halen en dan kan de pen eruit getikt worden.

En dan heb je een los fuseestuk en vooras.


En de oude lagerbussen uit de fusee slaan met iets wat past..



En vervolgens de as en de fuseestukken met een staalborstel schoongemaakt en in de hammerrite gezet.

En ondertussen de wiellagers schoongemaakt.



Voor nu is het wachten op de eerste onderdelen en dan kan het weer in elkaar.

En gaan we beginnen aan project vooras en rembekrachtiging.
Dus de vooras op de werkbank gezet. En het ergste vuil eraf gehaald en begonnen met het demonteren van de delen.




En meteen gecontroleerd hoe het met de fuseepennen is, zit geen speling op. Dus goed doorsmeren, draaien en weer smeren en zo doorgaan tot het oude vet er zo goed als mogelijk uit is en de pen soepel kan bewegen.


1 zijde ging vrij makkelijk, allen de andere ging het doorsmeren zwaar. Dus besloten om de fuseepennen te vervangen. Dus eerst de oude berging eruit slaan.


En dan de afdekdop boven en beneden eraf halen en dan kan de pen eruit getikt worden.

En dan heb je een los fuseestuk en vooras.


En de oude lagerbussen uit de fusee slaan met iets wat past..



En vervolgens de as en de fuseestukken met een staalborstel schoongemaakt en in de hammerrite gezet.

En ondertussen de wiellagers schoongemaakt.



Voor nu is het wachten op de eerste onderdelen en dan kan het weer in elkaar.