Strip Down

Epsilon

Premium Member
Ik vroeg me af of dit product ook te gebruiken is als een alternatief op CarPro Eraser?

Dus na het polijsten opspuiten en afnemen. Er staan wel instructies op het label, maar dat is meteen met een wasbeurt erbij.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Dit is wat PB er over zegt:
Poorboy’s World Strip Down is een krachtige cleaner voor het veilig verwijderen van oude wax- en sealantresten, polijstoliën, hardnekkig wegvuil, groene aanslag en boomhars.

https://www.poorboysworld.nl/product/strip-down-473ml/

Het nut van het wassen na het verwijderen van polijstoliën zie ik zo niet. Er staat ook niet dat het afgenomen moet worden, zoals je wel met Eraser doet. In plaats hiervan moet het er afgewassen worden. Met wegvuil is dit wel logisch. Waarom zou je het willen gebruiken in plaats van Eraser?
 

Epsilon

Premium Member
Mijn Eraser is bijna op en ik heb nog een fles met deze PB's Strip Down staan. Ik zag dat het ook tegen polijstoliën werkt maar ik raakte een beetje in de war van de instructie dat je moet wassen. Dat leek mij ook al een beetje gek na het polijsten.

Het is meer dat ik wilde gebruiken wat ik heb liggen. Dus hoopte ik dat iemand op het forum het wist. Maar anders voeg ik nog wel een fles Eraser toe aan mijn volgende bestelling. :)
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Als je het op de plank heb zou ik het zeker gaan proberen.

Het nut van het wassen na het verwijderen van polijstoliën zie ik zo niet.
Ik bedoel hiermee tussen 2 polijststappen. Na finishen was ik de auto ook wel eens (met Reset) om van het stof af te komen.
 

Esmid

New Member
Als je het op de plank heb zou ik het zeker gaan proberen.


Ik bedoel hiermee tussen 2 polijststappen. Na finishen was ik de auto ook wel eens (met Reset) om van het stof af te komen.


Wanneer je een coating aanbrengt na het polijsten zou ik zeker wel een strio wash toepassen na het polijsten, niet enkel voor het stof maar ook voor de olieen die nog op de lak aanwezig zijn ook na de wipe down. Tijdens een wipe down veeg je je olieen nooit 100% er vanag en in de hoekjes etc.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan