Tinus_Takel zegt wie die is

Tinus_Takel

New Member
Goeienavond!

Ik ben Stephan Hovens en woon in het Belgische Lommel.
Voor zover ik weet ben ik 33 jaar oud en neem het leven nog steeds niet even serieus. (behalve als 't nodig is natuurlijk ;))
In autodetailing ben ik nog niet extreem bekend. Het enige wat ik er van af weet, is dat 't ding gewoon schoon moet zijn.
Maar ik begin te ervaren dat ik de laatste jaren er meer van kan "genieten"(?) als m'n wagens schoon zijn.
Ik heb jarenlang in een grote wasstraat gewerkt, en m'n wagen ging er toen ook diverse keren per maand doorheen. Wagentje schoon, baasje blij. We deden er ook auto's poetsen, maar omdat dit werk was, en dus verplicht, was ik hier vrij allergisch voor geworden...
Ik vond het toen veel leuker om te doen waar ik eigenlijk voor aangenomen was, en wat nu nog steeds iets is wat ik heel graag doe: Werken in de berging! Heerlijk! Vrij op de weg in de takelwagen, "bietje" mensen helpen, en daar je salaris mee verdienen... Geweldig toch? Je geld verdienen met mensen helpen! Ik kan me niets mooiers voorstellen in ieder geval. En daar komt bij dat ik een eersteklas ramptoerist ben. Dus in plaats van zo'n irritante kl**tviool die stil gaat staan op de snelweg om toch maar die gave foto voor op Facebook te kunnen maken, ben ik een van diegene (geweest:(, uitleg volgt) die juist die zooi opruimt.
Ik zit nu al ruim 10 jaar op de bergingswagen en heb er nog steeds schik in.
M'n werkzaamheden zijn tegenwoordig wat gewijzigd ten opzichte van toen ik begon.
Dit heeft er mee te maken dat ik ondertussen papa ben geworden van een droom van een meid.
Juist zij is de reden dat ik nu in een garage werk, dat gelukkig beschikt over een bergingswagen zodat ik gewoon kan doorgaan met m'n hobby ;).
Maar goed, ik hoor wel eens vaker dat ik langdradig kan zijn, dus efkes afkappen...
Ik heb net m'n eerste bestelling gekocht, binnengekregen en gebruikt.
2 wasemmers met gritguard, droogdoek van CG, shampoo van CG en bandenzwart van Soft99.
Dit allemaal om te zorgen dat de wagen die ik gekocht heb (zie profielfoto) niet de wasstraat in hoeft.
Heb eergisteren m'n nieuwe speeltjes voor de eerste keer geprobeerd, en het beviel me wel.
Ik heb voor & na foto's, maar die zijn voor een ander draadje natuurlijk.

Groetjes!
 

McLarenF1

New Member
Welkom Stephan,
Leuke "levensloop" maar in het kader zuinig op de heilige koe hoop ik jou en je bergingtruck never te treffen:)
Wat betreft het anders gaan onderhouden van je auto, twee emmer techniek zal zich gaan ontwikkelen in vergaand poetsen. Geen nood mijn dochters nemen deze eigenschap ook over dus je kunt van je dochter blijven genieten hoor:D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan