Vanilepuding stelt zich voor !

vanilepuding

New Member
Sinds de levering van mijn producten al flink aan de slag geweest ,
De BMW 530 : mooi afgespoten met de hd , daarna foam gun erbij gehaald . Ik gebruikte ongeveer 3 cm snow foam en de rest water , draaiknop op bijna minimum en gaf een prachtig schuimtapijt . Hier op het forum enkele users gezien die problemen hadden , maar voor mij werkt het prima . Dan met het 2 emmer systeem en BTBM shampoo heel de wagen nog wat liefde meegegeven waarna alles gedroogd is met de gratis droogdoek van summerdeal 1 ( wat een topper ) . Banden en velgen nog even onder handen genomen en klaar . Na dit had ik echt het gevoel dat de wagen heel zuiver was , dat de waxlaag vanuit de garage nog goed was . Dit vermoeden werd gisteren bevestigd .

Gisteren : Peugeot 206 van de vrouw : alle stappen van de BMW herhaald , maar wat een drama , die wagen heeft echt dringend wat tough love nodig . En dan heb ik het over alles wat ik nog nooit gedaan heb , en wat ik dus waarschijnlijk niet kan : kleien , polieren ,... .
Toch maar eens kijken naar de WW workshops ...
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Goed bezig!
Kleien is echt niet moeilijk, als je nog geen klei hebt dan het gewoon bestellen en daarna beginnen
 

Tom

Premium Member
Ik was de eerste keer kleien ook heel huiverig, dat komt omdat iedereen praat over marring en wordt je eigenlijk bang gemaakt om niets.
Oke je moet niet gelijk voor de zwaarste klei gaan, want dan zul je misschien wel wat zien. Als je wagen niet 100% strak staat kan het er alleen maar van op knappen. Je ziet en voelt duidelijk verschil.
Wel kan ik je de workshops aanraden! Alleen al voor een gezellige dag en een goede lunch!
 

vanilepuding

New Member
Whoops i did it again. Vandaag de bestelbon getekend voor een 745e...

alleen... frozen paint... tips en tricks voor het onderhoud daarvan want ik lees op het internet toch verschillende meningen ...
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
wow, dat is een mooie aankoop. Onderhoud van een frozen / matte lak is niet bijzonder moeilijk zolang de juiste producten en technieken maar worden toegepast. Dus shampoo’s zonder wax en glansversterkers, niet polijsten, niet kleien maar chemisch decontamineren (iron.x / tar.x) Verder kan de lak worden voorzien van bescherming door middel van een matte wax, matte sealant of keramische coating.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan