Vervangt dit het kleien?

Black Widow

V.I.P. Member
Vreemde conclusie. Als je de stroom niet volgt ben je narrow minded? Vreemde conclusie. Als je geen andere meningen duld, gewoon dat spul kopen en geen topic openen.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
De 2 uur kleien vind ik ook overdreven dan moet je wel een behoorlijke retard zijn als je zo lang bezig bent.

De meeste hier zijn zijn hobbydetailers. Er zit een wezenlijk verschil in om een alto of een ML te kleien.
Iedereen heeft een eigen werkwijze en snelheid. Dus om iemand "achterlijk" te noemen als ze niet binnen de door jouw opgestelde tijd klaar zijn, vind ik wel wat ver gaan.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Kwam net een paar topics tegen op Audizine waar dit product best vaak word gebruikt.
Moet zeggen dat ik het nu pas voor het eerst tegenkom maar dit zou wel een behoorlijke time safer zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Laat me weten wat jullie hiervan vinden :)


Gino, je zei het zelf al......;)
 

Wim GTC

Member
Het hangt er helemaal vanaf, hoezeer de vervuiling aanwezig is. Van de week heb ik 2 vw's (Passat en Caddy) gedetailed. Allebei 10 jaar oud altijd buiten en alleen 2 keer per jaar de wasstraat (krasstraat) gezien. En daar zaten plekken van ingebrande algen op en vogelenpoep bij de vleet. Mijn eigen strak bijgehouden Corsa ben ik met een half uur tot 45min klaar met kleien. En deze wagens had ik in bijna 2 uur per stuk pas klaar.

Met zo'n towel of blok heb je dan denk teveel werk, van het tussendoor alsmaar schoonhouden van je towel of blok. En de klei kneed je even, en je kunt weer door.

En inderdaad het gevoel, is erg belangrijk. Met klei voel je erg goed wanner ie weer glad is en dat lijkt me met een machine of die andere handigheidjes niet zo. Dan moet je echt met je vingers erover. En heb je het risico dat je er gelijk weer een swirl bij hebt. De klei neemt de vervuiling goed op. En juist dat is bij die eerste stap erg belangrijk.

Dus voor mij gewoon kleien.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan