het is gelukt hoor ! net even snel wat aan het prullen geweest en snel even wat kiekjes genomen !
ik heb het eerst met pure apc en een mothers detail brush ge probeert om dit zo goed in te schrobben en ik hoopte dat het zo wel weg ging. schoon werd het wel maar ik merkte niet echt dat het wat deed
toen bedacht ik me nog dat ik wat melaminesponsjes had liggen. eerst een gebruikt met wat water en kijken wat het deed , ging best wel goed.
toen ook maar meteen geprobeerd met een nieuw sponsje en apc . de apc had ik in een spuitfles zitten en deze zette ik op de spons om zo het sponsje diep de vullen met apc en dit werkte helemaal goed!
net of de apc dan wel zijn werk deed in combinatie met de werking van het melaminesponsje
het verschil tussen de twee links is al behandelt en rechts nog niet
close up onbehandeld deel (glazige gloed)
en het behandelde deel, zoals je kan zien nog lichte vegen van het schoonmaken die er op zitten. maar de erge glans en glazige waas is er af in ieder geval.
nu heb ik het allemaal even te luchten gezet en morgen gaat er gewoon weer me oude vertrouwde auto glym bumper & trim gel op! ik het met verschillende kunststofmiddelen al eerder heb getest en op dit kunststof pakt het toch het beste uit.