verzamelaars oude producten

iRay

New Member
Ik wist niet zo goed in welk mapje ik dit moest plaatsen, dus heb ik het hier gedaan.
Na een kleine opruiming in mijn voorraadkast, kwam ik nog wat oude producten tegen. Ik heb een flinke ruimte, en de neiging voorraad aan te leggen van spullen die ik regelmatig gebruik. Tijdens het opruimen , kwam ik drie flessen Extra, all purpose cleaner van Meguiars tegen, die ik vroeger veel gebruikte, en dus een paar in huis had. Toen de gallon verpakkingen verkrijgbaar werden, ben ik overgestapt naar de groene all purpose cleaner van Meguiars. Nou weet ik dat er in Amerika een groot aantal verzamelaars zijn van Meguiars discontinued producten. Zo kwam ik op het idee om eens te kijken of er hier in Nederland ook mensen zijn die oude producten sparen. In de states word er vaak honder d of meer dollar betaald voor een product wat niet meer gemaakt word, afhankelijk van hoelang het al niet meer op de markt is. Extra is er al ruim 10 jaar niet meer, dus leuk voor een Nederlandse verzamelaar, dacht ik.
Natuurlijk wil ik er wat voor hebben, maar ik wil het leuk houden, door de Extra te ruilen voor producten die ik tegenwoordig gebruik.
Ben je dus verzamelaar van oude (Meguiars) detail producten, en wil je een Nieuwe , ongebruikte fles Extra all purpose cleaner hebben, neem dan even contact met me op.
By the way.......ik heb geen commercieele bedoelingen, gewoon leuk hobbyisten onder elkaar.IMG_1611.jpg

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat product heeft zelfs nooit in ons assortiment gezeten dus moet al langer dan twaalf jaar bij Meguiar‘s uit het assortiment zijn (kan natuurlijk nog wek zijn aangeboden door dealers die nog voorraad hadden) Superleuk om te zien...

Nieuwste berichten

Bovenaan