Videobestanden downloaden van uitzending gemist, RTL XL, Hart van Nederland etc

Cavemania

V.I.P. Member
Ik ben op zoek naar een plugin of ander stukje sotfware om videobestanden te downloaden van uitzending gemist, RTL XL, Hart van Nederland etc. Weet iemand hier iets voor?
 

Tinus

Active Member
Ik gebruik het programma Spotnet. Mijn broer heeft dit allemaal geregeld, ben zelf een leek op dit gebied. Het kost wel geld maar werkt daarentegen ook super. Je kan er films series muziek etc vanaf halen.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Het gaat mij echt om de videobestanden van o.a. Hart van Nederland. Dit omdat familie van mij daar op is geweest. Films downloaden is wat anders.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Het gaat mij echt om de videobestanden van o.a. Hart van Nederland. Dit omdat familie van mij daar op is geweest. Films downloaden is wat anders.
Kun je niet gewoon een mailtje sturen naar SBS, ik heb geen idee of ze dat doen maar je kunt het misschien proberen?
 

Cavemania

V.I.P. Member
Thnx @Ketoembar. Had al wat programma's geprobeerd maar kon alleen de reclame downloaden maar het item zelf niet. Zal deze eens proberen.

@Stefan als er geen andere mogelijkheid is doe ik dat inderdaad.
 

Frans

V.I.P. Member
Ik zou inderdaad zoals @Stefan aangeeft eens een mailtje sturen naar SBS-6.
Het is dan wel het beste dit te laten doen door de familie die in dat programma in beeld is geweest.

Ik heb zelf jaren geleden eens voor een stel die met hun klassieke Ford Mustang in de Heilige Koe waren geweest, het betreffende fragment voor hun van Engelse ondertiteling voorzien.
Ze wilden namelijk graag het fragment laten zien aan de oude eigenaar, een oude Amerikaanse man, waar ze contact mee zijn blijven houden en vrienden van geworden waren.
Met ondertiteling eronder zou het veel makkelijker zijn om het geheel te volgen door de betreffende man en de programmamakers, hebben hun voorzien van het betreffende fragment.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Jaksta draait op de achtergrond en neemt op wat jij kijkt. Dus ook uitzending gemist van bijvoorbeeld rtl, sbs, youtube.
Alles wat jij aan bewegend beeld kijkt kan hij opnemen. Ik moet de eerste extentie nog tegenkomen wat hij niet opneemt.
Dus jaksta instaleren. Hart van Nederland gemist kijken en het staat op je schijf.
 

JRM

Active Member
antenne aansluiting op je pc..... Anders kijk je gewoon uitzending gemist en neem je dat op met de camera van je telefoon :rolleyes:. Waarom toch altijd zo moeilijk doen mannen:D
 

Ketoembar

V.I.P. Member
2j4bz7n.jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan