Vlekken in bumper

RST-Smurf

V.I.P. Member
Goede avond mede detailers.

Voor m'n werk rij ik in een Transportertje. Best een aardig ding , maar irriteer me aan de achterbumper.

Hier zitten aardig wat witte vlekken in. Waar het van is gekomen geen idee.

IMG_20170421_171702.jpg IMG_20170421_171706.jpg

Heb de bumper al goed gereinigt met apc. En met de melamine sponsjes. Het grauwe is eruit , maar de vlekken niet.

IMG_20170421_183548.jpg IMG_20170421_183553.jpg

Het liefst had ik de bumper in de C-Quartz gezet , maar ben bang dat je de vlekken blijft zien.

Dus de bumper met Black Wow behandeld.

IMG_20170421_192231.jpg IMG_20170421_192238.jpg

Vlekken zijn niet erg zichtbaar meer. Maar ook niet weg. Opzich heb ik er vrede mee. Alleen na een regenbui heb je strepen op de bumper van waar het water loopt. En heb ook geen tijd en zin om dit steeds te blijven doen.

Iemand nog een idee hoe dit op te lossen?
 
Laatst bewerkt:

Mrkawa

Active Member
Ik denk dat je die er niet uit zult krijgen. Je kan proberen met een warmtepistool dat heb ik wel is op youtube gezien.

Maar ik herken het wel omdat ik wel is mensen heb gesproken die dan bijv een acion bumper shine ofzo eroverheen spoten zonder test stukje en dan flink dichtbij ( zeker weten doe ik het niet want ik was er niet hij)

Zelfde effect ook gezien bij dashboards waat er een dergelijke spray op was gespote van dichtbij.
 

JRM

Active Member
Witte vlekken op kunststof krijg ik ook vaak weg met die paarse sponsjes van de action. Dat zijn echter polijst restvlekken. Ik ben zelf ook met de föhn aan de slag gegaan, echter had dat ook weer wat nadelen volgens mij....Is alweer ff geleden:D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan