Voorstel ronde..

Dennis

Member
hallo luitjes, ben net nieuw hier en zal me even voorstellen. Dennis hier en sinds kort trotse eigenaar van een zwarte Peugeot 208, ja een zwarte... dat vraagt idd om best veel onderhoud en de juiste middelen, vandaar ook mijn aanmelding hier. :) Ik ben van plan om in de nabije toekomst een DA machine aan te schaffen, als ik de juiste info weet te vergaren. Dus mocht iemand in noord Holland omgeving Hoorn mij weg wijs kan maken graag;) nog een hoop te lezen hier..
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Welkom hier Dennis, er is genoeg te leren en te lezen. Vragen mogen natuurlijk altijd worden gesteld.
 

Tim Goris

Active Member
Welkom @Dennis , de juiste info hier vergaren zal geen probleem zijn. Echter door alle moois lekkers in deze snoepwinkel zal t een lastigekeuze worden... ;)
 

Dennis

Member
Welkom @Dennis , de juiste info hier vergaren zal geen probleem zijn. Echter door alle moois lekkers in deze snoepwinkel zal t een lastigekeuze worden... ;)
Dat vermoeden had ik al een beetje.. wat ik inmiddels gelezen heb is het puur eigen smaak en persoonlijke voorkeur. Iets wat ik nu nog niet heb. Heb pas het verschil ontdekt van een Turtle en de ultimate liquid wax van Mequiers, dan gaat er al een wereld open. Zo pril is dus mijn ervaring met het onderhoud van de auto. Maar nu toch de ham vraag.. wat word er nu het meest gebruikt om een zwarte lak de ultieme wetlook te geven, ik hecht ook wel wat waarde aan duurzaamheid.
 

Tim Goris

Active Member
Zo als je zelf al zei, wat jij mooi vind, ik vind blacklight glaze e getopt met een concours wax schitterend maar dat ben ik. Neem de tijd en kies je budget dan is alles mogelijk
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom Dennis. Je zult merken dat je snel dingen oppakt uit de detailwereld. Nu is het nog allemaal nieuw maar over een tijdje doe je ook mee met al die detailersterminologie.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan