Voorstel Rondje

Fuut-Fuut

Active Member
Een goedendag even een voorstel Rondje. Zoals de meesten hier gok ik, auto liefhebber en dan wil je natuurlijk dat de auto er netjes bij staat. Al een aantal jaartjes hier mee bezig en nadat ik de winkel Waxworld had ontdekt is het alleen maar van kwaad tot erger geworden. Wat begon met een autoshampoo en een was mitt is ondertussen een hele verzameling geworden aan allerlei producten enz enz. Iets meer als een jaartje gelden begonnen met wat polijst werk. Gaande weg me eigen redelijk al wat bijgebracht erin maar je bent nooit te oud om te leren natuurlijk. Dus afgelopen zaterdag met een autofanaten club afgereisd naar Zevenbergen. Om daar een gecombineerde cursus te volgen van de basics of detailing en polijst curses. Uitstekend ontvangen en de cursus werd gegeven door Johan een echte liefhebber en had echt kennis van zaken maar nog belangrijker een zeer gezellige kerel. Want daar kwamen we voor, iedereen weer wat bijgeleerd op ze eigen niveau. maar het was voornamelijk een hele gezellige dag. Sinds kort heb ik andere auto en deze wil ik ergens tussen de feestdagen aanpakken. Ik zal hier op het forum lekker wat rond kijken en wat kennis en kunde van andere op doen.
fotootje bij het praatje van de auto die gedaan moet worden, en een plaatje van de curses dag.

groeten Ruud.

ps. Is het in de toekomst eventueel mogelijk om het forum op te nemen in de iOS app Tapatalk persoonlijk vind ik de interface daarin een stuk vriendelijker werken en ik merk op andere forums dat er veel leden aansluiten door de ingebouwde forum zoek functie.
 

Bijlagen

  • A988F61D-35FD-4A69-8F9F-233018DFFD62.jpeg
    A988F61D-35FD-4A69-8F9F-233018DFFD62.jpeg
    248,4 KB · Weergaven: 15
  • B1A97709-F971-4C13-99E5-620F20A56483.jpeg
    B1A97709-F971-4C13-99E5-620F20A56483.jpeg
    161,7 KB · Weergaven: 15

Nieuwste berichten

Bovenaan