Wassen bij wasbox

maartenb16

New Member
Hallo, daar ik woonachtig ben ik een appartement, ben ik helaas genoodzaakt bij een wasbox of bij familie voor de deur te wassen.

Hebben jullie ideeën voor het vullen van je emmertjes bij een wasbox?

Groet, Maarten
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Hallo, daar ik woonachtig ben ik een appartement, ben ik helaas genoodzaakt bij een wasbox of bij familie voor de deur te wassen.

Hebben jullie ideeën voor het vullen van je emmertjes bij een wasbox?

Groet, Maarten
Bij Washin7 in Roosendaal kan je je emmers gewoon vullen uit de kraan.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Je kunt ook emmers met draaideksel aanschaffen, zo kun je je eigen sopje meenemen. Doe ik wel regelmatig.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Als je bij een wasbox wilt wassen met je eigen emmers dan zijn daar emmers met een seal voor te krijgen. Hiermee kun je gewoon rijden zonder dat er water in je auto drupt. Een andere tip is om gewoon een grote jerrycan te nemen en die te vullen met warm water. Bij de waxbox aangekomen kun je dan gewoon je emmertjes vullen.
 

Addy

V.I.P. Member
Persoonlijk vind ik het not done om zo uitgebreid bij de wasbox je auto te gaan wassen, daar zijn ze niet voor bedoeld lijkt me. Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening. Zal ook wel verschillen welke was box je neemt. Als ik mijn auto wil afspuiten en ik zie daar mensen uitgebreid hun auto wassen en ik moet daarop wachten dan kan ik daar weinig begrip voor opbrengen.
Een jerrycan is een goed alternatief om warm water meeste nemen. Ooit eens in Lelystad geweest om te detailen en daar was geen warm water aanwezig. Zelf een jerrycan meegenomen en na de rit vanuit Breda was het nog heel warm.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ik ben eens op mijn vingers getikt bij een washbox, dat ik mijn eigen sop had meegenomen........:mad: Tja, er is wat voor te zeggen om daar nog eens de hele wagen langs te gaan met je eigen sop en je eigen washmitt..........dat kost de eigenaar geld......
Dus nu maar gewoon afspuiten en met de eigen wasmitt met het sop van de washbox de auto doen, moet zeggen dat gaat ook retegoed ! (omdat ik DodoBTBM of Mr Pink over de auto heen sprenkel (verdund) dat ziet toch geen mens......en daarna de spuitlans eroverheen........geweldig ! ;)
 

Razorblatter

Active Member
Tja, bij de Anac-waxboxen in Tilburg mag je er voor € 4 net zo lang over doen als je zelf wilt.
Daar maak ik dan zo nu en dan uitgebreid gebruik van. Een meergangen diner met net zoveel gangen als ik wens.
En ja, daar valt ook het wash mit wassen bij en afdrogen. Maar bij de juiste patient ook het kleien.

Ze hebben daar iets van tien boxen en de meeste daarvan hebben een redelijke doorstroming.

Zou je op een plek zijn met een klein aantal boxen dan kan ik me enige frustratie voorstellen maar hier is het mijn speelkamer zolang ik er wil staan.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan