wat is je laatste aanwinst?

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Vanochtend even een bakkie gedaan bij Waxworld. Ook gelijk maar Born to be Mild shampoo, ruitensproeiervloeistof en Gliptone "leergeurhangertjes" meegenomen. Was wèèr een lekker bakkie!
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Vind die van Surf City Garage wel lekker zonder overheersend te zijn. Ze zijn wel zo subtiel dat je ze vaker niet ruikt dan wel, dat is dan ook wel weer een beetje jammer. Ik houd er van!
 

Rutger64

Premium Member
Winterwielen onder de wagen laten zetten.

En ff bij Waxworld langs gereden, Anti condens middeltje van Sonax, Dry me Crazy en een aantal goede doeken van Chemical Guys aangeschaft. Lang leve de December deals!

En nog een aantal Kerstkado's gehaald voor onder de boom.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Even de historie gelezen van de Old Speckled Hen, heeft nog met auto's te maken ook:

“I believe that ‘Old Speckled Hen’ was first brewed to celebrate the 50th anniversary of the MG car factory. Named after an old MG car which was used as the factory run around, the chaps in the factory would park the old MG Featherweight Fabric Saloon outside the paint shop where it would normally get spattered in paint and so it became known as the ‘Owld Speckl’d Un’. This became ‘Old Speckled Hen’ when the beer was unveiled. Since then the finely balanced beer with a distinctive rich, malty taste and fruity aroma has attracted many fans, and I’m certainly one of them.”
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Dat las ik ook toen ik terug kwam van de slijter. :p Best lekker, maar vergelijkbaar met gewoon pils maar dan net even anders. Die Barbãr is echt heerlijk, zoet ook door de honing echt fijn en zacht.
 

pro-detailer

Active Member
Bij deze wat foto van de ruimte zoals hij er nu uit ziet, morgen gaan we aan de slag


buiten aanzicht
1503861_754380837923354_985345829_n.jpg

het kantoor na mijn rug toe is nog eens zoveel ruimte daar zitten de toiletten op de plak waar hier de hal zit.
1497693_754380774590027_750081290_n.jpg

de detail studio waar 3 auto,s binnen kunnen als het moet maar ik ga het inrichten met 2 detail plekken. hiervan wordt er 1 voorzien van een brug.
1535608_754380584590046_347351942_n.jpg

weg met dat bord
1528693_754381364589968_1076099772_n.jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan