wat is je laatste aanwinst?

BlackPassat

V.I.P. Member
Je hoeft geen tape te gebruiken, goed aandraaien mag natuurlijk altijd. Het is belangrijk om na gebruik de machine uit te zetten, waterkraan dichtdoen en vervolgens de druk eraf halen door de trigger even in te knijpen. Dan kunnen de slangen worden verwijderd, wel de machine vorstvrij opbergen!
Ik blaas ook altijd de machine nog altijd "droog" met perslucht voordat ik hem weer wegzet voor het volgende gebruik. Ook altijd een spraytje WD40 op de beide quick-connectoren.

RST-Smurf

V.I.P. Member
Heb er ff op moeten wachten. Maar m'n geduld is vandaag beloond,

20240516_191326.jpg

Een aangepaste nokkenas voor het revisieblok.
Deze zijn nergens meer op voorraad. Dus een nokkenas die ik had liggen is naar Engeland gegaan en daar aangepast naar een 270 graden. Wat straks samen met de overige aanpassingen aan het blok me een fijn blokje gaat geven.

RST-Smurf

V.I.P. Member
Net weer wat coodies voor Florian opgehaald.

20240628_153931.jpg

Aangezien de koelvin eerst mechanisch was aangedreven door de v-snaar, maar die is nu weg. Dus komt er een elektrische koelvin op.

Heb dus weer wat extra's te doen.....

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Gisteren een nieuwe set velgen weten te scoren voor de A-Klasse!

1719746812223.png

Voor het monteren nog even snel gereinigd met IronX en de nieuwe DetailPro Detailing Brush Set Premium. Het voelt aan als kwalitatief goede borstels en vooral de 45 graden verwisselbare hoek maakt ze erg veelzijdig inzetbaar. Hier ga ik met het reinigen van de deursponningen denk ik erg veel plezier van hebben :D

Nieuwste berichten

Bovenaan