wat is je laatste aanwinst?

marlene

Premium Member
Was alweer een tijdje geleden dat ik hier op het forum was en wat had besteld. :oops:
Tijdens de winterdetail eind september had ik de fles Reset opgemaakt en ik moest natuurlijk die nieuwe snowfoam hebben... wel 500ml ipv 5 liter omdat ik nog AW Fastfoam heb staan en ik met zo'n jerrycan anders 5 jaar ga doen, hahaha. De Sonax BSD wilde ik gewoon hebben omdat ik er al zoveel over heb gelezen op het wereldwijde internet. En de paar nieuwe sprayers zijn ter vervanging van wat gare, niet per se voor de auto. Sint en Piet hadden er ook nog een zakje lekkers en foam/wax pad bij gedaan, en dat bovenop de 'Black Friday' korting. :) Lekker en leuk, superbedankt WWHQ!

IMG_1640.JPG
 

marlene

Premium Member
Dat is een hele fraaie nieuwe aanwinst @2shiny! Ik wens je er heel veel mooie en veilige kilometers in toe. En die gaan we wellicht nog wel een keer in een andere setting zien dan in de showroom. ;) Is ie nou groen of blauw, of blauwgroen? Mooie kleur!
 

2shiny

V.I.P. Member
Dat is een hele fraaie nieuwe aanwinst @2shiny! Ik wens je er heel veel mooie en veilige kilometers in toe. En die gaan we wellicht nog wel een keer in een andere setting zien dan in de showroom. ;) Is ie nou groen of blauw, of blauwgroen? Mooie kleur!
Bedankt :)
Het is donker groen metallic. Is eens iets anders :D
 

Kilometervreter

überspammer
@2shiny toevallig deze week met de (nieuwe) Astra van een collega een uur gereden, zeer positieve ervaring, daar ga je een hoop plezier aan beleven Bart!
Veel veilige kilomneters!
 

Epsilon

Premium Member
Omdat laatst mijn zakje met pepernoten op was (van een eerdere bestelling) moest er een nieuwe komen. Laat Stefan nu net met mooie aanbiedingen op de proppen komen! Meteen wat besteld en na (goed opgeloste) logistieke problemen was mijn pakket binnen.

Naast het lekkers blijk ik het polijsten erg leuk te vinden. En omdat ik graag een rustiger apparaat wilde is het de Rupes geworden:
20171210_142604.jpg

Nu afwachten tot het voorjaar :D

Oh, nog twee vragen: ik heb momenteel CG Quantum pads (5,5"). Die kunnen toch zonder problemen op de Rupes? En is dan de maximum maat 6,5"?
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Mooie aanwinst!
Op de Rupes 15 passen de 5,5" Quantum pads perfect en met die maat blijft de machine ook perfect in balans.
 

Dirk Post

Premium Member
Vandaag een pakketje binnen gekregen,aangeschaft van mijn verjaardag giften
Paar mooie droogdoeken,wat glosspads,glaspolish pads.
En een mooie doek als bonus er bij,weer hartelijke dank aan team Waxworld.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan