wat is je laatste aanwinst?

BlackPassat

V.I.P. Member
Ben even langs geweest op WWHQ voor een Black coffee (nee eigenlijk een cappuccino) en om een beginnend detailer te helpen met een wassetje.
Ik heb me keurig ingehouden en alleen een paar waxpadjes meegenomen uit de Black Friday aanbieding.
102718-ufo-pads-rood-zwart.png
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ehh, laten we maar zeggen dat we nog aan het bijkomen zijn van het verwerken van een mega aantal pakketten :eek:
En het was inderdaad direct om 00:00 al direct heel druk, vanaf 01:00 werd het iets rustiger om daarna vanaf uur een of 7 weer helemaal los te gaan.
 

Mrkawa

Active Member
ik heb via black friday en vandaag de sunmatch en de multimatch gekocht.
het geeft echt een bak licht en goed beeld van de staat van de lak op so far zwart, groen en witte lak dus ik ben dik tevrede! nu nog even sparen voor die "gevaarlijke" scangripstandaard @Stefan
 

SLK

V.I.P. Member
Mooie kar @Guido1985 Lijkt mij ook wel handig in plaats van dat gezeul met die 19 L emmers.
Zit er ook een rem op?
Een prachtige wagen trouwens, die je aan het wassen bent. S-klasse zo te zien?
 

SLK

V.I.P. Member
Van die Sunmatch ga je zo ongelofelijk veel plezier beleven, echt een fijne lamp!
Even een vraagje over het opladen. Wanneer is de batterij opgeladen? Volgens de Engelse en Duitse beschrijving gaan de led's groen branden als de batterij vol is. Als ik de Franse beschrijving goed interpreteer wordt de led niet groen maar blijft hij continu (rood) branden als het laden is voltooid.
Ik heb hem de afgelopen week een paar avonden aan de lader gehad en vandaag bijna de gehele dag, maar de led's worden niet groen maar blijven rood.
 

Guido1985

Active Member
Mooie kar @Guido1985 Lijkt mij ook wel handig in plaats van dat gezeul met die 19 L emmers.
Zit er ook een rem op?
Een prachtige wagen trouwens, die je aan het wassen bent. S-klasse zo te zien?

Nee er zit geen rem op, ik persoonlijk zie ik dit niet als een tekortkoming. Echt ideaal geen gesjouw met emmers meer.
En klopt het een een S-klasse van 2012
 
Laatst bewerkt:

Guido1985

Active Member
Even een vraagje over het opladen. Wanneer is de batterij opgeladen? Volgens de Engelse en Duitse beschrijving gaan de led's groen branden als de batterij vol is. Als ik de Franse beschrijving goed interpreteer wordt de led niet groen maar blijft hij continu (rood) branden als het laden is voltooid.
Ik heb hem de afgelopen week een paar avonden aan de lader gehad en vandaag bijna de gehele dag, maar de led's worden niet groen maar blijven rood.

Bij mij idem, 5 rode led's en deze gaan niet groen worden.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
In plaats van de enkele rood/groene led zitten er nu 5 leds op de Sunmatch lamp en kun je nu ook zien hoever het laadproces is gevorderd. Blijkbaar hadden ze heel veel gebruiksaanwijzingen gedrukt want op de handleiding die je online kunt vinden bij Scangrip hebbe ze de wijziging wel doorgevoerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

Nieuwste berichten

Bovenaan