wat is je laatste aanwinst?

BlackPassat

V.I.P. Member
Wat een bijzondere stap @Tim Krijgh Proficiat met je beslissing. Ben erg benieuwd hoe je "de ballen" van het Eigen Bedrijf en Waxworld hoog gaat houden, de toekomst zal de levensvatbaarheid van deze combinatie moeten uitwijzen.
Gelijk een mooie detailportefeuille zeg. Prachtige auto's en lelijke Volkswagen.
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Wat een bijzondere stap @Tim Krijgh Proficiat met je beslissing. Ben erg benieuwd hoe je "de ballen" van het Eigen Bedrijf en Waxworld hoog gaat houden, de toekomst zal de levensvatbaarheid van deze combinatie moeten uitwijzen.
Gelijk een mooie detailportefeuille zeg. Prachtige auto's en lelijke Volkswagen.
Zoals eerder aangegeven, zal mijn eigen bedrijf puur een toevoeging/aanvulling zijn op mijn fulltime werk bij Waxworld. Wat ik in mijn bericht niet vermeld heb, is dat die detailingactiviteiten enkel in de avonden en op zaterdag+zondagen plaats zullen gaan vinden. Over het uiterlijk van de Volkswagen XL1 zijn de meningen inderdaad verdeeld. Ik vind het een gave auto om te detailen vanwege zijn unieke uitstraling, maar zou er zelf absoluut geen kopen, ze schijnen nogal wat te kosten ook...
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Eind februari opent er voor mij een heel nieuw hoofdstuk. Of nouja, nieuw, het hobbymatige polijsten maakt plaats voor het echte/officiële werk (26 februari staat de inschrijving bij de KVK gepland).
Gefeliciteerd, mooie stap om te maken! Succes!

Informeer je goed over de lak op de XL1 Timothy, ik heb weleens gelezen dat het "iets aparts" is.
De lak zal, net als de rest van de auto, in het teken staan van stroomlijn en gewichtsbesparing.
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Gefeliciteerd, mooie stap om te maken! Succes!


De lak zal, net als de rest van de auto, in het teken staan van stroomlijn en gewichtsbesparing.
Thanks! Het zou inderdaad kunnen dat de lakdikte wat minder zal zijn dan op andere modellen, na het preppen gebruik ik sowieso altijd mijn Etari lakdiktemeter ter analyse dus we gaan het zien..
 

Joost van Kaam

New Member
Vandaag voor het eerst gebruik mogen maken van een blowr. Namelijk de BigBoi Blowr Mini met 9 meter slang.

Eerste indruk van de machine:
Ziet er handig en compact uit. Zeker als je ook bij klanten aan huis komt is dit ideaal! Mooi design en e slang is makkelijk op te ruimen.

Werken met de machine:
Krachtige machine voor het kras vrij drogen van de auto. Slang is echt lang zat! De blowr zet ik links of rechts voor de auto en dan heb je echt genoeg ruimte om een kant van de auto te doen. Ook kan je kiezen in 3 verschillende temperaturen die de mini kan blazen 15/25/45 graden.

Verder is het ook handig dat je zelf kan bepalen hoe hard de mini kan blazen. Denk dat ik dit vooral zal gebruiken bij het interieur om bijvoorbeeld tussen de kleine plekken waarbij je met de stofzuiger niet bij komt het vuil even daar weg te blazen en dan vervolgens weer op te zuigen met de stofzuiger.

Conclusie:
Een hele fijne machine om zowel voor de binnen als buiten kant van de auto te gebruiken. Genoeg kracht om de auto redelijk snel te drogen. Ligt natuurlijk ook een beetje aan hoe de auto erbij staat. En voor de prijs van €169,95 is het het zeker waard.

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb kunnen vertellen over de Blowr Mini van BigBoi.

Nog een fijne weekend!
 

Bijlagen

  • 34B02DF4-5CCB-4CDD-B055-F02BBEBFBBF0.jpeg
    34B02DF4-5CCB-4CDD-B055-F02BBEBFBBF0.jpeg
    177,6 KB · Weergaven: 7

Addy

V.I.P. Member
Vandaag mijn pakket binnen gekregen

20210303_191707.jpg

Ik had een grotere doos verwacht. Vraag me niet waarom maar ik had verwacht dat de machine een stukje groter was. En dat is absoluut niet negatief bedoeld. Integendeel zelfs.

20210303_191630.jpg

Ik ben eigenlijk blij met formaat zo. Het is goed op te bergen en het neemt weinig ruimte in beslag in mijn kast. Eventjes aangezet en het geluid valt ook wel mee.
De slang is iets wat ik nog nooit heb gezien. Die lijkt kort maar is zeer flexibel en rekt ook goed uit. Kortom het ziet er goed uit en ik kan niet wachten op het te proberen.
En ondanks dat het een actie was met de 9 meter slang ipv 5 meter toch een washmitt erbij gekregen. Bedankt voor de service weer.
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Vandaag mijn pakket binnen gekregen

Bekijk bijlage 16242

Ik had een grotere doos verwacht. Vraag me niet waarom maar ik had verwacht dat de machine een stukje groter was. En dat is absoluut niet negatief bedoeld. Integendeel zelfs.

Bekijk bijlage 16243

Ik ben eigenlijk blij met formaat zo. Het is goed op te bergen en het neemt weinig ruimte in beslag in mijn kast. Eventjes aangezet en het geluid valt ook wel mee.
De slang is iets wat ik nog nooit heb gezien. Die lijkt kort maar is zeer flexibel en rekt ook goed uit. Kortom het ziet er goed uit en ik kan niet wachten op het te proberen.
En ondanks dat het een actie was met de 9 meter slang ipv 5 meter toch een washmitt erbij gekregen. Bedankt voor de service weer.
Daar ga je een hoop plezier van hebben @Addy ! Mijn eerste Bigboi BlowR was de Buddi, maar wat een kracht komt er uit die relatief kleine machines. Wat mij betreft een win-win, makkelijk op te bergen + te hanteren en voldoende kracht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Epsilon

Premium Member
Ik wachtte al een poosje op de beschikbaarheid van de nieuwe Turtle Wax dus was ik er als de kippen bij om deze te bestellen. Meteen geprobeerd op een gitaar en binnenkort op de MINI uiteraard.

20210311_110659.jpg

De eerste indruk is goed. Bizar dat Turtle Wax ineens zó goed is geworden.
 

NielsVAG

New Member
Ik wachtte al een poosje op de beschikbaarheid van de nieuwe Turtle Wax dus was ik er als de kippen bij om deze te bestellen. Meteen geprobeerd op een gitaar en binnenkort op de MINI uiteraard.

Bekijk bijlage 16255

De eerste indruk is goed. Bizar dat Turtle Wax ineens zó goed is geworden.
Hou ons op de hoogte van de bevindingen :) zag ook dat turtlewax met een paste wax (graphene +ceramic) komt. Ben benieuwd wanneer deze bij ww beschikbaar is.
 

Epsilon

Premium Member
@NielsVAG Dat zal ik zeker doen hoor :) Die harde wax had ik ook gezien, net als de spray wax (Flex wax). Erg interessant allemaal. Op Facebook zag ik staan dat de verwachting is dat rond half mei meer producten binnen komen bij WW.

Ik heb op de Opel Karl van mijn buurvrouw een paar maanden geleden de 'normale' Hybrid Solutions spray wax gezet en dat heeft de sneeuw en regen goed overleefd (al worden de waterdruppels op de lak nu minder rond na een bui). Ik verwacht dat deze Pro versie het minstens zo goed doet en nóg mooier glanst.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Turtle Wax heeft inderdaad het licht gezien en geeft nu vol gas, opvallend én leuk ook om te zien hoe ze zichzelf een nieuw plekje in de markt geven.
De overige producten worden medio mei verwacht!
 

Addy

V.I.P. Member
@Stefan Even een vraag over Carpro. Zag dat een aantal producten niet op voorraad staan. Welke alternatieven kan je aanraden voor TarX 500ml, two face towel en de microfiber applicatie.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan