wat is je laatste aanwinst?

ric325i

Active Member
Vision moet je alleen niet in een kwazar doen want dat koperen gewichtje geeft af en doet reageren met de (zuren?) uit Vision.
Vision wordt ipv groen eerst blauw en daarna…731B3F90-E833-4719-93D1-4AD0D2D02459.jpeg
 

Dirk Post

Premium Member
Waarom zou ik het in een kwazar willen Ric?
Het zit in een mooie 500 ML fles, met sproeier.
Mooi compact zo, en handzaam.
Ik hou helemaal niet van die lompe grote flessen,
om mee te werken.
Maar goed, ieder zijn voorkeur.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Mijn ervaring is dat er wel degelijk vlekken kunnen ontstaan wanneer de coating tegen het einde aanzit ,het lijkt wel of het onregelmatig loslaat (Gyeon Trim) maar ja hoe krijg ik het er nu vanaf? Her apllicatie is niet de oplossing…
Wellicht eens proberen te behandelen met een sterke APC, wellicht zelfs onverdund en dan goed naspoelen met water
 

ric325i

Active Member
Ik zal eens een poging wagen dank voor de tip ,ik heb ook al eens Gyeon waterspot geprobeerd maar dat werd em niet
 

Dirk Post

Premium Member
Zonet een nieuwe fles Koch Chemie ontvangen, incl pad.
En een nieuwe workstuff kwast er bij gekregen, ( had beetje pech met een andere kwast) , super service!
 

Bijlagen

  • 0BB275AB-DBC0-42D3-90A6-98892B731830.jpeg
    0BB275AB-DBC0-42D3-90A6-98892B731830.jpeg
    221,4 KB · Weergaven: 6

BlackPassat

V.I.P. Member
Nog niet geprobeerd @Dirk Post
Het gaat er maar om dat ik voldoende klei op voorraad heb.
Mijn verwachtingen zijn hoog, ik zal zeker mijn ervaringen posten als ik deze klei geprobeerd heb.
 

Epsilon

Premium Member
Kärcher heeft eindelijk het licht gezien want niet al te lang bieden ze dit aan:

20210916_140432.jpg

Ik moet het nog uitproberen maar ik word nu al blij van de gedachte want ik heb nog gewoon de standaard slang.
 

Tim Goris

Active Member
Tijdje veel offline geweest ivm verhuizen en grote verbouwing gelijk, inmiddels jet grootste deel achter de rug en nu nog de afwerk puntjes, nu eindelijk ook de trotse eigenaar van een garage (4-10) en oprit (5-20)

Sinds vandaag ook eindelijk in het bezit van een mechanische duplex waterontharder.

En hopelijk binnen kort weer meer tijd om het vergeten en misbruikte kindje op te poetsen

IMG20210927161928.jpgIMG20210927161958.jpg
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Kalkvrij water is goud waard voor de detailer. (voor in het huishouden ook trouwens)
Maar een mechanische waterontharder is dat hetzelfde systeem als in mijn Aquacell?

Mooi dat je zo luxe gesteld staat @Tim Goris
 

Tim Goris

Active Member
Ik ken aquacell niet maar deze werkt in principe op waterdruk, er zit een flow meter in en na x liter wordt de harskern gespoeld, omdat dit een duplex filter is wordt er altijd maar 1 kern gespoeld en blijft de andere filteren
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Aquacell werkt ook op waterdruk, en heeft ook continu werkend filters. Dit echter niet met los gestorte zoutpellets maar met twee blokken van 4 kg.
Maar er zit geen stekker aan om een eventuele pomp te voeden, ik dacht even dat je zoiets bedoelde met "mechanisch" my bad.
 

Epsilon

Premium Member
Gister besteld met de Black Friday actie en boven verwachting vandaag al binnen (en zelfs nog 2 leuke extra's!):20211127_135130.jpg

De Flex wax maakt de collectie mooi af en wil ik binnenkort gebruiken op de auto van mijn buurvrouw die nu in de TW Max wax staat. De gewone Sealant heb ik laatst nog op de auto van mijn oom gezet en blijft ook erg goed spul. 20211127_142008.jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan