wat is je laatste aanwinst?

BlackPassat

V.I.P. Member
Net geweest bij Waxworld
Gesproken met @Tim Krijgh

Even wat spullen opgehaald.
Paarse :p :p Mike O'fiber doeken 10 pak voor de Polo
Wheel brush (kom met m'n handen niet tussen m'n spaken op de Polo 17", bij de T-Cross 18" uiteraard geen enkel probleem)
En een nieuwe New Car Smell

Als presentje een Carpro doek (Thanks)

Heerlijke doeken die van Mike!
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Net geweest bij Waxworld
Gesproken met @Tim Krijgh

Even wat spullen opgehaald.
Paarse :p :p Mike O'fiber doeken 10 pak voor de Polo
Wheel brush (kom met m'n handen niet tussen m'n spaken op de Polo 17", bij de T-Cross 18" uiteraard geen enkel probleem)
En een nieuwe New Car Smell

Als presentje een Carpro doek (Thanks)

Bekijk bijlage 16975
Het was leuk om je donderdag gesproken te hebben Maarten, veel plezier van je nieuwe producten! :D
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
1669663397018.png

Afgelopen weekend was het zo ver, de eerdergenoemde verwaarloosde polyester racetrailer kreeg zijn welverdiende polijstbehandeling. Een mooi moment om de onlangs aangeschafte Shinemate Rotary's aan het werk te zetten. Daarnaast heb ik mezelf afgelopen vrijdag getrakteerd op de Tornador stoomreiniger. Na een intensieve reiniging kon ik helaas nog niet gelijk beginnen met polijsten. Eerst diende er wat oude stickers verwijderd te worden.

1669663837720.png

Waar ik normaal gesproken mijn heatgun in zou schakelen, ging ik nu aan de slag met de stoomreiniger.

1669663860280.png

Of het heel veel meer of minder effectief is dan de heatgun durf ik niet te zeggen, maar het ziet er in ieder geval stoerder uit :cool:.

1669663953472.png

In plaats van een scheutje Eulex ging het ook prima met de stoom van 170 graden.

Nu de trailer klaar was om gepolijst te worden waren eerst de lastig bereikbare plekken aan de beurt. De EP803K van Shinemate maakte hier korte metten met de oxidatie.

1669664236804.png

Vervolgens heb ik de grote delen met de EP802 behandeld en excentrisch nagepolijst (dit is op de foto's nog niet gebeurd).

1669664323254.png

Perfect is de trailer niet geworden, maar het doel was om hem even op te frissen voordat hij opnieuw beplakt werd met reclame. Een hele leuke, maar ook leerzame klus! Toevallig heb ik enkele weken geleden mijn eerste Webinar gevolgd van de International Detailing Association (IDA). Dit Webinar ging specifiek over Polyester Boat/RV detailing. Zonder deze kennis was ik een stuk minder effectief aan de slag gegaan. Ben je ook geïnteresseerd in wat de IDA voor jou kan betekenen? Neem hier dan eens een kijkje: International Detailing Association (IDA).
 
Laatst bewerkt:

Wax master

New Member
Hoi allemaal ik ben opzoek naar een Monello Ibrido limitata wax, liefst in de gepolijste variant, maar de geborstelde variant is ook goed.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan