wat is je laatste aanwinst?

FiveCX-5

V.I.P. Member
image.jpg

Een nieuwe integraalhelm.......(TUV- gekeurd, maat L...... Aldi-markt.........E 25,99 !!!

(daar laat ik hem niet voor liggen...........:confused::cool:
 
Laatst bewerkt:

FiveCX-5

V.I.P. Member
Hahaha......nee hoor, ik was helemaal niet van plan om een andere helm te kopen, maar aangezien een nieuw vizier voor mijn huidige helm E 19,95 kost en deze complete helm het bovengenoemde bedrag, dan is de keus snel gemaakt........:p:)
p.s. dóór mijn oude helm (7 jaar oud) zag ik het niet meer zitten...................haha zo bekrast was het vizier (daar hielp zelfs polijsten niet meer deugdelijk..........(paar keer gedaan...)
 

gixxeraddict

Active Member
bestelling binnen!
en snel zoals gewoonlijk:)

0lt9.jpg

bedankt voor het stukje uitstekende service stefan!namens maarten en mij
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
image.jpg
Precies @Woody....ik rijd al sinds 1982 (was de eerste in Leiden die op zo`n rijdende WC reed........) Je kon toen kiezen tussen een Yamaha Mint en een Honda Vision..............de rest waren bromfietsen..........Gekozen voor een Honda Vision, heerlijke scooter, daarna ingeruild voor een Yamaha Zest (weer een stukkie groter) daarna even gek gedaan een Gilera Runner.....(man wat liep dat ding hard !!! 75 km per uur, in die tijd waren er nog geen snelheidsbegrenzers in de CDI (als je al een CDI had....) Ik had alleen de "prop" uit de uitlaat laten halen.....Daarna de mooiste die ik had, een Aprilia Habana Custom (de mooiste van Nederland ! zie foto ! dankzij het detailen ! Vanaf nieuw 34.000 km met de Aprilia gereden..........In die tijd kregen mijn dochter en mijn zoon beide ook een scooter, dus weinig ruimte meer......Ik heb nu een SYM Mio, volledig metallic zwart (en uiteraard goed onderhouden, geen tweede zo mooi..ook alweer 14.000 km mee gereden

(en dat allemaal door gewoon woon-werkkilometers............het beste vervoermiddel op dit moment voor in een stad !!) ;):cool:

(vandaar die helm.....)
 
Laatst bewerkt:

FiveCX-5

V.I.P. Member
Die Spray and Wipe van Poorboys vind ik lekkerder werken dan de Last Touch van Meg`s (die ik nu (nog) heb) Een heerlijke bananengeur tijdens het kleien......en.....géén siliconen !! Goede keus @gixxeraddict !


en hééé.....de tyre-dressingapplicator van @nicknameless.....hahahahaha :D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan