wat is je laatste aanwinst?

gixxeraddict

Active Member
mis ik wat??? anekdoten gemist zeker:):)

had al een kleine fles maar mijn vrouw doet inmiddels ook het aanrecht(steen) ermee en mijn oudste zoon gebruikt het voor gsm en tablet schoon te maken.
dus nu maar voor gallon gekozen:D
die spray en gloss is om te proberen kijken of het nog meer glimt.
die bug doek van poorboys is ook om te proberen kon het weer niet laten om extra te bestellen.
ironx is voor collega die na een keer gebruik van mij gelijk om was en het nu ook regelmatig gebruikt.
 

Kilometervreter

überspammer
Bekijk bijlage 1002
Precies @Woody....ik rijd al sinds 1982 (was de eerste in Leiden die op zo`n rijdende WC reed........) Je kon toen kiezen tussen een Yamaha Mint en een Honda Vision..............de rest waren bromfietsen..........Gekozen voor een Honda Vision, heerlijke scooter, daarna ingeruild voor een Yamaha Zest (weer een stukkie groter) daarna even gek gedaan een Gilera Runner.....(man wat liep dat ding hard !!! 75 km per uur, in die tijd waren er nog geen snelheidsbegrenzers in de CDI (als je al een CDI had....) Ik had alleen de "prop" uit de uitlaat laten halen.....Daarna de mooiste die ik had, een Aprilia Habana Custom (de mooiste van Nederland ! zie foto ! dankzij het detailen ! Vanaf nieuw 34.000 km met de Aprilia gereden..........In die tijd kregen mijn dochter en mijn zoon beide ook een scooter, dus weinig ruimte meer......Ik heb nu een SYM Mio, volledig metallic zwart (en uiteraard goed onderhouden, geen tweede zo mooi..ook alweer 14.000 km mee gereden

(en dat allemaal door gewoon woon-werkkilometers............het beste vervoermiddel op dit moment voor in een stad !!) ;):cool:

(vandaar die helm.....)

Als je maar rechts houd op de hooigracht :)
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Mijn laatste aanwinst... Weer een volle tank rijsap! Sinds een paar maanden tank ik eigenlijk nog maar alleen in Essen (België). Is 8km rijden en scheelt nu meer dan 20cent/liter. Scheelt toch meer dan €12,00 op een volle tank! Voor het verschil kan je een hoop leuke dingen doen; lees bestellen bij Waxworld:rolleyes:

image.jpg
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Scheelt een hoop geld op een tank. Afgelopen zomer in Luxemburg geweest, scheelde ook enorm. Was een liter 95 €1,30..!! Maarja om daar nou 400km voor te rijden.. :p
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Zeker een leuke rit! Kan hier wel naar Duitsland om te tanken, maar dat is toch ook snel weer een half uur rijden. Mijn bijdrage gaat gewoon naar Nederland,
 

Nieuwste berichten

Bovenaan