wat is je laatste aanwinst?

FiveCX-5

V.I.P. Member
Kenneth, ik zie nu pas dat de velgrandbeschermer van de Dunlops van het "kleine smalle" soort is........dus pas op met stoepranden.........o_O

p.s. heb jij de schijven rondom al een keer vervangen, zie dat daar luchtgaten inzitten of is dat standaard op een Passat ?
 

blackpassatjunior

Premium Member
Kenneth, ik zie nu pas dat de velgrandbeschermer van de Dunlops van het "kleine smalle" soort is........dus pas op met stoepranden.........o_O

p.s. heb jij de schijven rondom al een keer vervangen, zie dat daar luchtgaten inzitten of is dat standaard op een Passat ?

Met stoepranden kijk ik zeker uit.
Yep een remmen upgrade van 288 naar 312. En gelijk maar die luchtgaten erin latn maken. Vond ik wel stoer staan.
 

blackpassatjunior

Premium Member
Na dat er van de week een ventiel dopje spoorloos was verdwenen.
Op Ebay nieuwe besteld. Bedankt voor de tip @Woody
IMG_1824.JPG
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
@blackpassatjunior dat zal toch echt gebeurd zijn bij het plaatsen van je nieuwe banden, als die gestolen zou zijn had je er waarschijnlijk geen één meer gehad....
Ik zou even checken of de rest wel vastzit.................







Maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan:confused:
 

pro-detailer

Active Member
Twas gezellig vanmiddag bij ww, lekkere bak koffie en jesus weer een hoop spullen, de rupes family weer uitgebreid met een Rotary, nog wat boa's, pads en schuurschijfjes van rupes . Oja en natuurlijk mijn gezichts masker.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan