wat is je laatste aanwinst?

Cavemania

V.I.P. Member
4 nieuwe bandjes voor de 6. Worden volgende week geleverd en gemonteerd :)

uniroyal-rainsport-3-loopvlak.jpg


Als tweede uit de test bij Autovisie en meet zich met bijvoorbeeld Dunlop en Pirelli
 

JRM

Active Member
Een tuinhaspel met 20m slang. Eindelijk die lelijke tuinslang uit het zicht en nu hoef ik ook niet meer elke keer op te rollen, dat gaat automatisch na een klein ruk aan de slang.

tuinslang_oprolautomaat_big_8197.jpg


Niet de meest mooie of van het type gardena, maar voor de prijs wellicht een prima ding.
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Is voor mij de eerste keer dat ik ze koop. Was voor mij best wel een stap om voor dit merk te kiezen. Ik reed in het verleden altijd op Michelin Energysaver en daarna Bridgestone Turanza/Potenza. Ik was nu op zoek naar een wat goedkopere band maar wel veilig en vertrouwd. De sportieve eigenschappen van de Potenza's boeien mij eigenlijk niet zo. Ben een "degelijke" huisvader die de banden meer van de kilometers (snelweg) slijt dan van de snelle bochtjes. In de AutoVisie bandentest kwamen deze banden als tweede uit de test. Aangezien het 30 euro per band scheelt met de Bridgestone Potenza's wilde ik het wel eens proberen
 

Black Widow

V.I.P. Member
Ik heb diverse sets van dit merk gehad en er goede ervaringen mee. Misschien een iets zachtere band maar ik heb me er altijd veilig mee gevoeld.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik denk dat de banden qua rubber samenstelling harder is dan de Potenza's die ik nu heb. Wel een voordeel dat het de regenband bij uitstek is. Komt goed van pas met het soms zo mooie Nederlandse weer. Mijn vader heeft jaren met de Rainsport2 gereden en die was ook altijd zeer tevreden. Die ervaring gecombineerd met de test van de AutoVisie (en de prijs natuurlijk ook) hebben mij overgehaald.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Penta-wax...... Volvo-Penta wax ? Zal toch niet.......mooie aanwinst J. Een echt bommenblik uit Belfast......(maar je hebt hem dus nog niet.......:oops:)


@Cavemania : Mooi racy profiel !
 

Rutger64

Premium Member
Ben benieuwd, op Detailingworld waren ze iig enthousiast over dit merk. (Hint @Stefan )

Bestaat nog niet zo heel lang die toko.
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan