Wat is jou droom auto ?

Srt4

Premium Member
zat van de week hier rond te neuzen en kwam iets tegen waar ik hard van moest lachen.
Met een link naar een andere forum !! Met pauls s2 droomauto of Zo iets .
Geweldig dat verzin je toch niet
Hoe zielig ben je dan denk ik dan ,
Maar goed, Wat is jou droomauto en waarom ???
Die van mij is een
Porsche 911/turbo
Je zou nu kunnen zeggen ja leuk .... Maare je hebt toch veel snellere en mooiere en duurdere auto's !!!!!
Ja dat is waar , maar nu komt het waarom
Ooit op las Vegas speedway
15 rondjes in een 911 (geen turbo ) gereden met instructeur ik was de langzaamste van de wagenpark die ze daar hadden kwa pk's
Maar toch de snelste op de baan ?? Lambos en feraries vloog ik voorbij , alsof ze stil stonden , zelfs de instructeur ging helemaal uit zijn bol hahaha .
Hij zij eindelijk iemand die wel een bocht kan nemen en weet wat een apex is ,
Na die 15 rondjes was ik verkocht , en dacht ,,, ooit
 

ArjanD300

Premium Member
Tja vind ik zeer lastig, er zoveel moois !!!

Vind een Audi RS6 Station geweldig !!
Ook een Volvo V60 T6 3.0 Polestar schitterend, maar let op wel die van vorig jaar met de 6 cylinder...
Maar een Subaru WRX '07 in rally termen de S12b schitterend !!! of een Mitshu EVO vanaf de 6 t/m 10 en dan stationair net zo beroerd laten lopen zoals bij de rally's heerlijk !! of of een Ford focus RS500 :rolleyes:

En als we het erover hebben zul je zien dat ik er steeds meer kan opnoemen, waarschijnlijk in de loop van dit topic zal ik denken Jahhhh inderdaad die en die ook...

Tja de exoten zijn zekers mooi zie ze graag, vooral het geluid.
Maar op een of andere manier zou ik dan toch voor een praktische auto gaan, maar wel eentje als "papa" even alleen weg gaat er zekers nog veel fun mee te beleven is...
Moest het een exoot zijn dan zou ik denk bij Aston of Lambo gaan kijken....

Waarom ??? Tja dromen toch ? voorlopig blijft de 6 gewoon, en heeft hij weer even aandacht nodig.....
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
....Met een link naar een andere forum !! Met pauls s2 droomauto of Zo iets .
Toch niet Paulus de Boskabouter met zijn RS2? Sommigen van ons kennen hem nog wel.
Bij mij varieert het nogal. Ik zag deze week een Ford GT op tv en was weer op slag helemaal weg van dat ding.
Uit oud nostalgische gevoelens doet een BMW 2002 Tii ook mee, maar ook een Kever of een T1.
BMW 3.0 CS een Ford Mustang Fastback '67, ook leuk.
Ach het is net zoals met je favoriete muziek: er is gewoon zoveel wat me bevalt dat ik moeilijk een top 10, zou kunnen samenstellen. Laat staan de allermooiste.
 

Srt4

Premium Member
Tja vind ik zeer lastig, er zoveel moois !!!

Vind een Audi RS6 Station geweldig !!
Ook een Volvo V60 T6 3.0 Polestar schitterend, maar let op wel die van vorig jaar met de 6 cylinder...
Maar een Subaru WRX '07 in rally termen de S12b schitterend !!! of een Mitshu EVO vanaf de 6 t/m 10 en dan stationair net zo beroerd laten lopen zoals bij de rally's heerlijk !! of of een Ford focus RS500 :rolleyes:

En als we het erover hebben zul je zien dat ik er steeds meer kan opnoemen, waarschijnlijk in de loop van dit topic zal ik denken Jahhhh inderdaad die en die ook...

Tja de exoten zijn zekers mooi zie ze graag, vooral het geluid.
Maar op een of andere manier zou ik dan toch voor een praktische auto gaan, maar wel eentje als "papa" even alleen weg gaat er zekers nog veel fun mee te beleven is...
Moest het een exoot zijn dan zou ik denk bij Aston of Lambo gaan kijken....

Waarom ??? Tja dromen toch ? voorlopig blijft de 6 gewoon, en heeft hij weer even aandacht nodig.....
Ja die rs6 ook leuk , gezien bij top gear
Mitshu evo ook leuk , in me Srt4 leg een onderblok van een evo 10 van +- 400 pk ( moet nog een topic maken van de verbouwing )
 

Srt4

Premium Member
Toch niet Paulus de Boskabouter met zijn RS2? Sommigen van ons kennen hem nog wel.
Bij mij varieert het nogal. Ik zag deze week een Ford GT op tv en was weer op slag helemaal weg van dat ding.
Uit oud nostalgische gevoelens doet een BMW 2002 Tii ook mee, maar ook een Kever of een T1.
BMW 3.0 CS een Ford Mustang Fastback '67, ook leuk.
Ach het is net zoals met je favoriete muziek: er is gewoon zoveel wat me bevalt dat ik moeilijk een top 10, zou kunnen samenstellen. Laat staan de allermooiste.
ja die bedoel ik , dat vezin je toch niet ??
Dat zijn ook een paar mooie droomautos , denk dat ik een paar Staatsloten ga kopen .
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
En toch heeft hij het bedacht. Was een mooi cerhaal. Die man heeft nu wel de status van 'legende' verdiend vind ik.

Droomauto? Er is zo veel moois te krijgen. Ik denk dat mijn droomauto een BMW 318i is uit 1985 of mooie klassieke 5 serie van rond hetzelfde bouwjaar.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Als het zo doorgaat kom je met een gemiddelde droomauto over een paar jaar geen enkele grote stad meer binnen :mad:.

Dan de droomauto, een mooie e39 zou niet misstaan hier in de garage :). Of iets geinigs als een 106 Rallye (dan wel graag de 1,3).
 

FASt

Active Member
RS6 met hondenbench in de kofferbak en trekhaak voor de caravan :D. Ach en dan een Donkervoort D8 GTO-RS erbij als we echt een keer los willen. Kan die ook meteen achter de RS6 op weg naar een leuk circuit.

Gisterenavond nog een spontaan bezoek van eentje in Nardo grau gehad. Wat een machine, wat een brul.
 

2shiny

V.I.P. Member
Bij min is het een dodge charger van 1969 en een Chevrolet Avalanche model van 2010! 1 van de 2 komt binnenkort ;)
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ach ja droomauto's. Heel veel moderne snelle auto's zijn erg mooi. Neem een 911 GT3 RS een Audi R8 noem maar op. Maar wat mij gewoon echt fantastisch lijkt is een heerlijke ouderwetse MOPAR lekker helemaal zelf opknappen in de Chip Foose Style.

Maarrrrrrrr...... eigenlijk is afgelopen december mijn droomwagen al gekocht. Ik loop al jaren te dromen van een Volvo 850/V70 (liefst R) en de V70 staat nu in de schuur, een heerlijke vijfcilinder (diesel). Zou het prachtig vinden om ooit eens een Volvo 850 T5R Cream Yellow te bezitten
 

Superb

Active Member
Een droom auto kiezen is lastig, er zijn er zo veel. Bijvoorbeeld een VW Kever, VW Golf GTI (series 1), VW T1 of T2 busjes, Valiant Charger R/T, Holden Torano SLR5000, Ford Falcon XR6T of een 1955 Chevrolet.

Maar als ik 1 auto mocht kiezen dan zou het toch een Ford Falcon XY GTHO Phase 3 zijn, de ultieme Austrslische muscle car.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan