Black Widow
V.I.P. Member
Volgens mij vergelijkbaar met Shampoo plus van Meguiars. Die heb ik ook lange tijd met veel plezier gebruikt.Volgens mij gebruik ik meq goldglass al dik 15 jaar ofzo , wat een heerlijke shampoo is dat ,,
Volgens mij vergelijkbaar met Shampoo plus van Meguiars. Die heb ik ook lange tijd met veel plezier gebruikt.Volgens mij gebruik ik meq goldglass al dik 15 jaar ofzo , wat een heerlijke shampoo is dat ,,
Born to be Mild is zèker een erg goede shampoo en was ook altijd mijn favoriet, totdat ik de CarPro Reset probeerde. Is ook een erg goede shampoo en heeft de BtbM vooralsnog vervangen!Een favoriete shampoo kan ik nog niet noemen omdat ik alleen DJ Born to be Mild ken. En dat is zeker een fijne shampoo. Maar om toch te vergelijken wil ik ook eens Angelwax Superior shampoo en/of Wolf's Chemicals White Satin proberen. Beide zijn volgens mij puur shampoo zonder (wax)toevoegingen voor extra glans. En af en toe een ander geurtje tijdens het wassen is ook wel lekker.
Bilt Hamber heeft inderdaad (no nonsene) top producten die ik graag gebruik. De shampoo ken ik echter nog niet.Bilt Hamber Auto Wash
Dosering 1 theelepel in een emmer en wat schuimt het lekker. Was handschoen glijd over de lak ! Toppertje !
Jammer genoeg is Bilt Hamber niet in NL verkrijgbaar, zijn super producten! Hint @Stefan
Born to be Mild is zèker een erg goede shampoo en was ook altijd mijn favoriet, totdat ik de CarPro Reset probeerde. Is ook een erg goede shampoo en heeft de BtbM vooralsnog vervangen!
Dat jullie hier heel blij worden van Carpro Reset had ik al gelezen. Nu heb ik even verder gezocht en Carpro schrijft op 'Detailing World' dat Reset met een verdunning van 500:1 te sterk is voor een wax of sealant, ze raden dan 800:1 aan.Born to be Mild is zèker een erg goede shampoo en was ook altijd mijn favoriet, totdat ik de CarPro Reset probeerde. Is ook een erg goede shampoo en heeft de BtbM vooralsnog vervangen!
Werkt deze in de volle zon en is deze ook veilig voor mijn sealent van CG getopt met CG White Wax?Zou de Carpro Reset eens proberen.