Wat is jouw favoriete shampoo?

Stefan

Administrator
Forumleiding
Binnenkort komt de nieuwe shampoo van CarPro -> Reset. De naam is gekozen omdat na het wassen met deze shampoo de beading gereset wordt.
 

Sander

New Member
haha ok, ik doelde meer op CarPro, Nanobeads, SPN (gyon) Dat soort merken
Dat idee had ik al ja haha. Vond die Turtle bij ons in de supermarkt samen met een velgenreiniger en een spons :)confused:) . Spons is natuurlijk nog nooit gebruikt, maar de wheelcleaner en shampoo zijn best aardig samen al met al een tientje!

Voor zover ik weet is er bij WW als enige Nano shampoo de Wolf's Chemicals Nano Bathe Shampoo verkrijgbaar. Weet niet hoe die zich "gedraagt".
 

Black Widow

V.I.P. Member
Het is één van mijn favoriete shampoos die bevalt erg goed. Gewoon een no nonsens shampoo. Reinigt goed en ruikt goed. Niet echt zuinig maar één kan is bijna 4 liter.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat zullen we eens moeten bekijken, we hebben al een hoop op stapel staan dus voorlopig zal het er niet van komen...
 

JRM

Active Member
Volgens mij bedoeld hij dat er al veel aanwezig is in de shop...de huidige voorraad spullen is groot;) Of zit IK er nu helemaal naast:D
Er was namelijk zaterdag genoeg gestapeld in de rekken:cool:...alleen geen CG wheel woolies...hahaha.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
We hebben inderdaad al een beste voorraad maar er zit nog wel het een en ander aan te komen :)
En inderdaad, de Wheel Woolies zijn even een, eh hoe zullen we het netjes omschrijven, uitdaging. We houden jullie op de hoogte :D
 

Cavemania

V.I.P. Member
Diverse shampoo's getest en voor mij zijn de toppers Dodo BTBM en CG Glossworkz

Overigens net een gallon Mr Pink besteld voor het foamen.
 

Wim GTC

Member
Ik mis hier nog eentje van Meguiars. De Soft Wash Gel.

Is niet goedkoop maar werkt echt super. Vooral omdat het bestaande waxlagen intact laat. En het na het wassen heel makkelijk drogen is.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan