Wat is jouw favoriete shampoo?

Cavemania

V.I.P. Member
Voor mij is tot nog toe de BTBM de koploper en steekt met kop en schouders boven alle andere shampoos uit die ik tot nog toe heb gehad. Welke shampoos heb ik gehad:
  • CarLack68
  • Meguairs GoldClass
  • Sour Power
  • CG Mr Pink
  • Meguairs Ultimate wash & wax
  • Meguairs Soft wash gel
  • Smartwax Shampoo
  • CG citrus wash & gloss
  • CG Glossworks
Heb nu nog de Reset staan maar nog niet geprobeerd.
 

Kilometervreter

überspammer
Ook hier de BTBM absoluut nr.1

Ik gebruik sinds ik een coating heb ook één keer per maand de reset. Dit werkt op een coating in ieder geval zeer goed, de beading en sheating wordt weer volledig gereset :).
 

beemer3

New Member
Ik ben al lang fan van de dodo juice sour power..

Maar andere toppers nou
-surf city pacific wash
-Angelwax shampoo
-Autoglymm bodywork shampoo


Andere die ook wel leuk zijn maar niet zo een grote glans factor hebben voor mij ..
-Dodo juice wax safe
-Gloss it gloss shampoo
 

2shiny

V.I.P. Member
Dat is nu de eerste die ik hoor die de gloss it niet veel glans vinden heeft. Meestal hoor ik het omgekeerde...
Zelf geen fan van BTBM...
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
@beemer3 over de Sour Power ben ik ook wel enthousiast, heb eens een keer een flesje gehad. Fijne shampoo, ruikt lekker en is glad. Kun je eens wat vertellen over de Angelwax shampoo?
 

Addy

V.I.P. Member
Ruikt naar banaan en ik vind hem persoonlijk ook prettig werken/glijden over de lak.
 

JRM

Active Member
Momenteel wissel ik nog steeds af met meguiars gold class en dodo btbm. De btbm heb ik in een kleine fles. Als deze op is ga ik een keuze maken uit eerder genoemde.
 

Black Rocco

New Member
Ik gebruikte redelijk lang BTBM en de Meguairs Gold Class. Hedendaags gebruik ik de CG Citrus Orange Daily, in combi met CG Bug & Tar. Voor de velgen gebruikte ik de CG Gloss Workz, die is echter net op :cool: Wellicht hiervoor hetzelfde, of weer de Meg die voldoet ook prima als milde shampoo. De velgen reinig ik vooraf het apart wassen met CG Signature Wheel Cleaner.
 
Laatst bewerkt:

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Ik gebruikte redelijk lang BTBM en de Meguairs Gold Class. Hedendaags gebruik ik de CG Citrus Orange Daily, in combi met CG Bug & Tar. Voor de velgen gebruikte ik de CG Gloss Workz, die is echter net op :cool: Wellicht hiervoor hetzelfde, of weer de Meg die voldoet ook prima als milde shampoo. De velgen reinig ik vooraf het apart wassen met CG Signature Wheel Cleaner.
Tegenwoordig gebruik ik ook CG Gloss Workz, hiervoor Meguairs Gold Class. Ik ben zo tevreden over de CG dat kan ik niet zeggen dat ik de Gold Class mis.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Inmiddels al een tijdje verder sinds mijn laatste reactie in dit topic en moet zeggen dat de Reset van CarPro inmiddels de BTBM heeft verslagen
 

Pino

Premium Member
Van het drietal Born To Be Mild, Duragloss 901 en Gyeon Bathe vond ik de BTBM altijd toch nét effe wat fijner, maar ik moet zeggen dat ik de Bathe steeds fijner begin te vinden.
Alleen qua geur legt hij het zeker af tegen de Dodo.
 
Born to be mild Dodo. Super zuinig in gebruik.
Hiervoor heb ik Meguiars NXT Generation Car Wash gebruikt en PB Super Slicks and Suds gebruikt. Beiden zijn wel oke.

Ik ben nog wel erg benieuwd naar de CG Citrus wash en Mr Pink.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan