Lijkt me niet lekker ruiken in de auto. Effectief is het welDemiwater met een scheutje azijn. Niet meer dan dat
Ik neem het eigenlijk mee met tanken, denk er nooit aan alleen als het lampje gaat branden....![]()
Goed topic dit. Zelf gebruik ik nooit mijn ruitensproeiers ivm Carpro Forte en Angelwax H2GO, maar ook door Forte en H2GO. En ook omdat de auto er zo lelijk vies van kan worden, al die opgedroogde strepen... Bestaat er uberhaupt een rsv die voorruitcoatingvriendelijk is? In mijn beleving niet, dus houd dit topic in de gaten...![]()
Vandaag 19 graden. .....het gaat nooit meer vriezen Pino. Je hoeft niet meer te trekken naar een warm land. We krijgen winters die warmer zijn dan de zomers. Géén elfstedentocht. Geen sneeuwpret meer. Snik....Hoe doet dit het bij temperaturen onder het vriespunt?
Ik heb de beschreven problemen de afgelopen 27 jaar nog niet mogen meemaken. Ik kan ze dus vooralsnog niet bevestigen. Het verhaal van de Sonax klinkt overigens wel goed.Eerlijk gezegd zou ik liever iets fatsoenlijks in het reservoir doen dan goedkope rommel van de action of de bouwmarkt. Helaas hebben we de nodige problemen gezien van opgevreten paravan tot aangetaste koplampen ( in het geval van koplampsproeiers ivm xenon) daarbij komt er vaak het nodige op de motorkap terecht. Overigens reinigt het goedkope spul ook niet zo best of geeft zelfs vlekken/vegen, of niet @Denny84 ?
Met een flesje sonax kun je 25 liter zomer/voorjaar/najaar mengsel maken, waarom überhaupt risico nemen? Antivries is helaas wel wat duurder maar werkt vaak ook beter dan de goedkopere merken.