Waxworld 5 jaar

Cavemania

V.I.P. Member
Ff de aanbiedingen bekeken, ik ga niet voor de wax mannen, die heb ik al genoeg. Ik ga voor de zaterdag aanbieding
 

Cavemania

V.I.P. Member
Heb nog maar 5 soorten staan ;)

De meesten zijn overigens meer dan half leeg dus gewoon eens een nieuwe er bij kan ik weer eens wat nieuws proberen. Heb overigens nog meer in de winkelwagen staan, de Meguairs Tire Gel en nog wat rollen tape. Kan ik dat zaterdag allemaal mooi meenemen :)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Er komt geen specifieke Angelwax actie, maar er komt natuurlijk nog wel het een en ander aan :)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ja wat ik gevonden heb is het een goeie wax. Met een schitterende sheeting.
Ik zal mijn bevindingen delen als ik hem heb.
en dan is het voor de rest te laat :p
Autoglym HD wax is echt een topper hoor en voor deze prijs zul je hem denk ik niet meer tegenkomen...
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Aaarghh! Je maakt het me wel erg moeilijk @Stefan.. Nu heb ik nog twee oranje pads nodig voor een kennis dus bestellen "moet" deze week. De rest wacht ik nog even af.
 

vwmike

Active Member
@Stefan een vraag mbt de aktie van Meguiar's er staat dat op alles 15% korting is maar op de Meguiar's Gold Class Carnauba Plus Quik Wax staat geen prijs verandering kan dat kloppen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Nee, dat klopt niet, deze is op de een of andere manier niet mee veranderd, maar we hebben het direct aangepast :)
 

vwmike

Active Member
Okee dan klopt het toch wilde hem toch even komen halen met nog wat kleine dingen zou zegen tot morgen
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Bijna zondag. Deze week bij WaxWorld de Meguiar's Kit Bag gezien en gevoeld, die ga ik bestellen. Aanvankelijk om wat losse zooi (sjorbanden, pech hesjes, reservelampjes, flesje olie etc.) achterin de CC op te ruimen, maar daar is het tasje veel te mooi voor.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan