Waxworld detail cursus 2 review

Srt4

Premium Member
Zoals belooft even een korte review over mijn beleving bij
ww hq.
1 voor wie . Eindelijk voor iedereen die de basis kennis niet heeft hoe een polijs machine werkt of welke pad en polijstmiddelen je moet gebruiken , met welke pad enz,

2 als je denkt dat je wel alles weet moet je zeker niet gaan ,
Is tenslotte een hoop geld 35 €!!!!!!!
voor voor een hele dag !!!!
( even serieus die prijs snap ik echt niet,
Stefan kan op een zaterdag als die wil makkelijk 4 x zoveel verdienen met een dikke wagen detailen .
Alleen daar voor krijgt ww een dikke 10 )

De clinic zelf
na de voorstelronde wist ik wat voor vlees we in de Kuip hadden , dat was van 2 emmer systeem ????was da , tot ja doe wel eens op een zaterdag een auto polijsten .
Kortom leuke groep .

Wat mij gelijk opviel is dat de meesten eindelijk niet wisten hoe je een auto correct moest wassen en nog nooit van het foamen en 2 emmer systeem gehoord hebben ,

Daar speelde Stefan met goede uitleg op in ,en vertelde hoe en waarom , en wat wel en niet te gebruiken , denk aan spons en zeem !!!!
Daarna werd de lak-opbouw en vervuiling op het lak besproken
Dus na het wassen ,
Voor de meesten ging er weer een wereld open ,,, kleien ???
Was da ???
Weer een enkele in de groep wisten wel wat het was maar ik zag een hoop ???? Boven hun hooft .
Uiteraard kregen we uitleg hoe en waarom je moet Kleien , en de verschillende gradaties er van ,

Als leek newbe enz kan ik me voorstelen dat er opeens een hoop op je afkomt voordat je überhaupt kan gaan beginnen met polijsten ( wat ik en velen hier voor lief nemen / of wat wij normaal vinden voorwerken polijstklaar maken of hoe je het ook wilt noemen )
Een hoop mensen weten het simpelweg gewoon niet ,

Oké, na de uitgebreide lunch allemaal naar beneden om aan de slag te gaan met de apparaten ,
Omdat de groep al snel door had dat ik dat ik al een beetje meer ervaring met de apparaten had dan de gemiddelde kreeg ik ineens een hoop vragen naar mijn hooft , en raake in gesprek ( met verschillende jongens ) wat nou de beste aparaat was en wat ik zou adviseren , uiteraard heb ik daar mij mening op
Gegeven , ook over verschillende producten .
Tja dat is nartuurlijk voor iedereen anders
( heb ik ook netjes uitgelegd )

Tot slot
Aan alles komt een eind zo ook deze dag .

Of ik persoonlijk wat heb geleerd en ook in de praktijk gaat brengen .
Jazeker geen drastisch dingen maar meer fijntunning ,
Bv werkopervlakte kleiner maaken en iets langzaamer over het opervlakte gaan .

enkele tips voor mensen die hier mee lezen en denken , nou dat lijk me wel leuk zo een poets clinic , en zeg maar net beginnen met serieus onderhoud van hun trotse bezit zou ik toch willen adviseren om cursus 1 te doen .
Daarin word meer ingegaan op hoe je je auto correct moet wassen , en swirls kan minimaliseren .
 
Laatst bewerkt:

Chris van S.

Premium Member
Ik zag je auto gisteren al staan bij WW. Dus ik dacht al dat jij er was voor de cursus. Leuk geschreven verhaal.
 

Srt4

Premium Member
Dank je ,,, dan heb je ook gezien dat die wat aandacht kan gebruiken hahaha ,
( Tijd is mijn grooste probleem )
 

Nieuwste berichten

Bovenaan