Waxworld in Tapatalk?

iDuc

New Member
Ik gebruik met veel plezier Tapatalk op m'n smartphone en tablet voor het bijhouden van meerdere forums. Werkt erg prettig :)

Is er een manier om het Waxworld forum in Taptalk beschikbaar te krijgen?
Er is een plugin beschikbaar ;)
https://tapatalk.com/download_xenforo.php

Bonusvraag: Kan ik in de webwinkel een verlanglijstje aanmaken om wat producten te verzamelen die ik (regelmatig) wil bestellen?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Er is niet zoveel behoefte om het Waxworldforum via Tapatalk te doen aangezien het forum uitstekend werkt op mobiele devices.
Helaas is er geen verlanglijstjesoptie beschikbaar, je kunt wel zaken in de winkelwagen doen en bewaren tot het volgende bezoek :)
 

iDuc

New Member
Er is niet zoveel behoefte om het Waxworldforum via Tapatalk te doen aangezien het forum uitstekend werkt op mobiele devices.
Helaas is er geen verlanglijstjesoptie beschikbaar, je kunt wel zaken in de winkelwagen doen en bewaren tot het volgende bezoek :)

Ik ga m'n winkelwagen vullen :) nog even aan het twijfelen tussen MF pads of gele Chemical Guys ;)

Jammer van Tapatalk, vind het met name handig om meerdere forums bij te houden en op mobiel werkt het net ff prettiger dan het forum zelf met het posten van plaatjes enzo...
 

iDuc

New Member
Met Tapatalk handig om er meer bij te houden Hoewel meeste forums stuk minder actief zijn, is veel verhuisd naar Facebook groepen...
 

Nieuwste berichten

Bovenaan