Welke machine naast Rupes Bigfoot 21 MarkII

Bjorn82

Member
Nu heb ik sinds deze week een Rupes bigfoot 21 MarkII (een mondje vol die naam) in mijn bezit. Heb voor de 21 gekozen omdat ik een wagen heb met niet veel kleine hoekies. Echter wil ik voor de hoekjes toch een kleiner toestel. Maar nu de ham vraag.
De rupes Mini, duetto of 15.
Zelf raak ik er niet echt uit.
De 15 denk ik persoonlijk dat deze te dicht bij de 21 komt. Daarom zou ik deze zelf al min of meer uitsluiten, maar mss word hij toch aangeraden. Daarom hem nog mee in het rijtje geplaatst.
Zelf twijfel ik het meeste tussen de mini en de duetto. Die me de knoop kan laten doorhakken, zonder ze allebei aan te kopen.
Speel ook nog met de gedachten om op termijn de nano ibrid long neck aan te kopen. Maar nu ook niet gelijk morgen. Toch kan dit ook mede spelen in de raad. Mvg en alvast mijn dank.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Tsja keuzes, alle genoemde machines hebben verschillende eigenschappen die iets kunnen bijdragen. Toch denk ik dat als er een keuze gemaakt moet worden dat de mini het meeste gaat toevoegen. Voor mij was dat de machine waarvan ik dacht, hoe heb ik het ooit zonder kunnen doen. Succes met de keuze!
 

Waxy

Member
Ik zou ook voor de mini gaan, met de combo 21+mini ben je mijn inziens meer dan voorzien. De Duetto voegt dan niet veel toe en de Ibrid is nice to have.
 

Srt4

Premium Member
Ag ,, ik zou ze gewoon alle 2 kopen en voor kerst de nano vragen ,,, ben je gelijk klaar ,
 

Woody

V.I.P. Member
Zoals @Stefan al zegt : Hoe heb ik ooit zonder de Mini kunnen werken. En voor de plekjes waar je echt niet bij kan daar kan je dan de iBrid voor aanschaffen ;)
 

Kilometervreter

überspammer
Ook hier een meer dan tevreden mini-gebruiker, ideaal, het enige nadeel voor mij is dat de toerenregeling precies andersom is dan op mijn Flexen, maar daar heb jij geen last van :).
 

Bjorn82

Member
Bij deze ziet de uitzet er nu als volgt uit.
Rupes: Bigfoot 21 markII , Rupes mini, Rupes ibrid nano long neck.
Nu wachten op de feestdagen en dan mag de Rupes duetto er nog bij.
 

Bijlagen

  • 20161022_184852.jpg
    20161022_184852.jpg
    89 KB · Weergaven: 23
  • 20161022_185010.jpg
    20161022_185010.jpg
    115,4 KB · Weergaven: 23
  • 20161022_184829.jpg
    20161022_184829.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 21

Waxy

Member
Gefeliciteerd met de aankopen! Persoonlijk zou ik in plaats van een Duetto eerder aan een rotary denken zodat je alle lakken kunt aanpakken.
Al is het alleen maar voor de herrie wat dat apparaat produceert.;)
 

Bjorn82

Member
Gefeliciteerd met de aankopen! Persoonlijk zou ik in plaats van een Duetto eerder aan een rotary denken zodat je alle lakken kunt aanpakken.
Al is het alleen maar voor de herrie wat dat apparaat produceert.;)
Rotary blijf ik voorlopig nog even af. Blijft steeds toch de gevreesde drempel.
Mss in de toekomst. Maar de 15 markII speelt nu ook door mijn hoofd.
 

morphf

Member
ik twijfel tussen een monello borsa duo of toch de rupes tas voor beide machines
(ik heb een borsa en die vind ik net te klein, deze is 45 cm, de routes 50 en de duo 57 cm lang)

Hb je toevallig een foto van hoe jou tas ingericht is met de machines en toebehoren ?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan