Wetsanden schade kunststof ondergrond

_Maarten_

Premium Member
Ik heb een blue motion grill op de kop getikt voor m'n winterlook.
Echter heeft een één of andere onverlaat een logo dat erop zat met een schroevendraaier ofzo
eraf geharkt. (ipv gewoon visdraad en warmte te gebruiken o_O )

Nu heb ik de hele grill gepolijst en de krassen en dergelijke zoveel mogelijk eruit.
Ik heb de schade (tot op 't kunststof zit het) door het scherpe voorwerp opgevuld met kleurlak, meerdere lagen met tussenpozen om te drogen.

Dit ligt lekker te drogen al de gehele dag, ik wil nu weten welke grit nat schuurpapier ik moet hebben om het geheel weer glad te krijgen.
Ik weet dat het nooit helemaal zo netjes wordt als spuiten maar ik heb er vrede mee als het weer egaal lijkt.
Het is per slot van rekening een grill van 11 jaar oud en het is voor in de winter om mijn chromen grill te ontlasten :D:p.

Wie kan mij vertellen welke ik moet pakken en hoe ik goed te werk ga. Het hoeft niet perfect te zijn. :)

Foto van verkoper
image-12-03-2018_18-45-50-32.jpg

Na verwijderen alle drama
IMG-20180314-WA0018.jpeg

Na opgevuld
IMG-20180315-WA0004.jpeg

Zitten nu al meerdere lagen op Maar geen foto van.
De steenslag irriteer me (nog) niet zo.

Testlook
IMG_20180315_192557.jpg
 
Laatst bewerkt:

Matthijs

New Member
Ik weet niet of het deukje ook aan de achterzijde te zien is?
Misschien kun je hem dan namelijk iets opwarmen en hem iets terug duwen. Dan wordt het, bij het aangezicht, ook al wat strakker.
Ik heb eerder ook zoiets gehad bij een smaller onderdeel.
Deze heb ik verwarmd en terug gedrukt, het kuiltje wat toen overbleef opgevuld, en toen het hele spul opgeschuurd en, met een knikkerbus uiteindelijk, in laagjes in de goede kleur gespoten. Toen met 3000 nat en licht opgeschuurd, gepoetst en 2x in de blanke lak gezet.... het leek (echt waar) net echt.:D
Misschien weer een leuk projectje voor je?;)
 

_Maarten_

Premium Member
Ja klein beetje te zien aan de achterzijde.
Maar heb het geheel al reeds op gevuld met meerdere lagen kleurlak en 2 lagen blanke lak.
Denk dat ik er morgen met 3000 grit dan even overheen ga en daarna polijsten.
Hoeft niet perfect haha maar moet er wel een beetje netjes uitzien.

Is zeker weer een (leerzaam) project ;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan