wie neemt er detail spullen mee op vakantie?

JRM

Active Member
Ik had deze week mijn glasreiniger en een klein flesje PB S&W meegenomen. Zo'n glasreiniger is toch wel fijn na wat kilometers op de snelweg en de S&W is handig voor de vogelpoep.
Mijn auto was trouwens helemaal rood en zwart aan de voorkant i.p.v. wit na een weekje Drenthe. Heeft weer wat tijd gekost om dit van de auto te krijgen:eek:
 

Gio

Active Member
DSC_8932.jpg

DSC_8954.jpg

Alles mee. Eerst m'n eigen brommer voor op het gazon en dan korting op de kamerprijs poetsen:rolleyes:
 

Superb

Active Member
In beide autos is altijd een (spray)fles Spray&Wipe aanwezig met een MF doek. Voor de vakantie nog twee MF doeken meenemen en een grotere fles Spray& Wipe. Als we thuis komen wordt de auto weer goed gewassen. En de auto wassen gaat makkerlijker als de dakkoffer er weer af is.
 

Kilometervreter

überspammer
Ik ben nu meer dan een week in het land waar ze detailen ongeveer hebben uitgevonden.
In elk dorpje of stadje zitten meer dan 2 autoshops met 300 soorten olie en andere troep maar een behoorlijke wax ofzo ben ik nog niet tegengekomen.....
Als je er om vraagt staan ze je een beetje schaapachtig aan te kijken:confused:.
Maar we blijven zoeken :D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan