Zonnebrandcreme vlekken

  • Onderwerp starter Gebruiker 4028
  • Startdatum
G

Gebruiker 4028

Guest
beste mensen,
Heeft iemand wellicht ervaring met het verwijderen van zonnebrandcreme vlekken (Mazda MX5 van mijn vrouw). Het advies van waxworld was CarPro Inside. Iemand ervaring mee?

Tips zijn welkom, maandag ben ik weer in NL dus als ik morgen bestel.... :)

Alvast bedankt voor de hulp!

GrRoland
 

Pino

Premium Member
Ik heb zelf Professional Polish hiervoor gebruikt.
Werkt best goed. Na behandeling de plek even in de gaten blijven houden. Soms heb je een paar keer nodig om alles goed weg te krijgen.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik heb zelf Professional Polish hiervoor gebruikt.
Werkt best goed. Na behandeling de plek even in de gaten blijven houden. Soms heb je een paar keer nodig om alles goed weg te krijgen.

De vraag staat in sectie interieur dus denk dat het hier gaat om vlekken in de bekleding. Daar zo ik geen Pro Polish op smeren, daar krijg je nog meer vlekken van ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom

JRM

Active Member
Als het op een van de zetels is dasty Vlekverwijderaar of groene zeep. Uit ervaring kan ik zeggen dat dat prima werkt.
Ik heb het hier dan over normale bekleding....geen leer o.i.d. Daar durf ik geen uitspraak over te doen, echter missen we de informatie om wat voor bekleding het gaat.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Hier ook ervaring met Dasty op stof. In dit specifieke geval grasvlekke in een spijkerbroek. De grasvlekken waren inderdaad weg. Het stof waar ze op zaten ook. De gaten vielen er na een paar keer wassen weer in. Ik ben er sindsdien erg voorzichtig mee. Ik zou gewoon met het advies van Waxworld aan de slag gaan.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De vraag is inderdaad al eerder gesteld aan ons en het betreft vlekken van zonnebrandcreme op leder.
Carpro Inside is daar een uitstekend product voor, deze is overigens ook fantastisch om glimmende stuurwielen weer in een mum van tijd mooi schoon en mat te krijgen. Daarna even behandelen met Gliptone conditioner om het leder weer te voeden.
 

Pino

Premium Member
De vraag staat in sectie interieur dus denk dat het hier gaat om vlekken in de bekleding. Daar zo ik geen Pro Polish op smeren, daar krijg je nog meer vlekken van ;-)
Hela. Even iets te snel gereageerd in de veronderstelling dat het over vlekken in de lak zou gaan.
My bad. Had even niet in de gaten dat we in de interieur sectie bezig waren. Vond het al wel opvallend dat er een product met de naam 'Inside' geadviseerd werd. :oops:
Inderdaad geen PP gebruiken dan.
 

Mrkawa

Active Member
toch moet ik zeggen dat stefan zn producten goed kent en je er vanuit kan gaan dat stefan de juiste spullen aanbeveelt.
misschien kost het wat meer maar tot nu toe ben ik steeds met de juiste producten thuis gekomen!

inside is idd een mooi product maar je moet hem daarna nog een keer afnemen met een vochtige doek. effectief. ruikt lekker.

ik heb zelf liefhebber van chemical guys innerclean. snel, doeltreffend en ruikt lekker.
 

hansV

New Member
De vraag is inderdaad al eerder gesteld aan ons en het betreft vlekken van zonnebrandcreme op leder.
Carpro Inside is daar een uitstekend product voor, deze is overigens ook fantastisch om glimmende stuurwielen weer in een mum van tijd mooi schoon en mat te krijgen. Daarna even behandelen met Gliptone conditioner om het leder weer te voeden.
Na toch verschillende zaken uitgeprobeerd te hebben ben ik hier terecht gekomen en ik bevestig : het werkt zeer goed!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Kijk, dit is toch hét voorbeeld dat een forum een prachtig naslagwerk is. Er wordt tegenwoordig heel veel gedaan via Facebookgroepen maar dat is echt heel vluchtig en is relevante informatie snel naar de achtergrond verdwenen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan